1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601487 inlägg · 6213 ämnen
« · 27272 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Farväl Elitserien ?
250 kg kärlek:

Laken, TGO, Bo wasa och t o m Kongo är några figurer jag faktiskt har god tilltro till...

HH skriver som en kratta, men är säkert rätt trevlig privat...

Vilken jävla födelsedag... jag GRÅTER.

Sv: Skitdåligt
jo men samma man kommer se till att timrå inte spelar elitserien också TÄNK SÅ DE KAN GÅ

Vega: Men skit i å gå å se Timrå då för fan!
Jag kommer iallafall inte att sakna "sk" supportrars, typ DEJ, som snackar så jävulst mycke skit om mannen som såg till att vi överhuvudtaget spelar i elitserien idag!

Forza TIMRÅ!

...jo man brukar lugna ner sig...men nu är jag ganska less... ska inte tänka på timrå ett tag så kanske jag lugnar ner mig

N J Bell: Jo, Laken är en av dem. Även HH är en som jag tycker om, trots att det kan bli lite väl sjukligt "positivt" i vissa avseenden. Jag är också en sån där "obotlig optimist", men har ändå börjat se åt vart det leder. Jag har väl efter drygt 20 omgångar insett att det här laget kommer få det mkt svårt att hålla sig kvar om inte det händer ngt riktigt radikalt.

Men att agera som vissa på denna sida är bedrövligt och dåligt.

250kg kärlek..
håller med dig..tyvärr så är många
"heta" direkt efter en match..dom borde
sätta sig ner o dunka huvudet i väggen
så dom lugnar ner sig..sedan har dessa som
mike helikopter som..ja som bara finns..

Nu har gud tittat in också.

Varför kan inte du som är från himlen rädda TIK..?
Eller har du lika lite makt som den rätte Herren?

250 kg kärlek:

Hoppas att du med "de hängivna" avser Laken & Co, d v s fans med en nykter syn på seendet... Realister, inte obotliga optimister!

Nisse1-2..
varför har du inte ditt vanliga nicknamn..
vågar du inte stå för vad du skriver??

Peo sparkas nog tidigast till jul... Eventuellt finns då ännu chansen att vända trenden... Jag vill ha - Slettvoll hit!

Det blir inte bättre av att granska läget på detta sätt. Jag väntar till de hängivna supportrarna kommer in och avlägger sin syn på det som hände i kväll.

Det finns alldeles för många som kommer in och skriver en massa skit utan att veta ett dyft.

Man är bara SÅ jävla less på alla klyschor... "Nu när vi spelar så bra kommer puckarna snart att trilla in" etc... Ja, tjenare! Ett mål per match...

Skitdåligt
Om Peo säger att dom spelade bra ikväll får dom fan kasta han i älven. Efter Cassels jätte tavla vid 1-1 målet har jag aldrig sett nåt sämre. Fan man måste ju kunna KÄMPA. Dra in lönen för dom allihop. En spelare var bra och det var Freddan. Sämst var Cassel, Källarn och Peo sominte kan cocha.

Kvalserien är ju helgjuten! Leksand, Nyköping, Björklöven, Skellefteå, Linköping... och Timrå IK! Tungt, trist...

...det är inte kört ännu men jag är jävligt less nu...en vinst mot AIK är tamefan ett måste

Örn- öga: Du är välkommen in på en kopp kaffe i så fall.

Örn-öga: Man kan inte annat än att hålla med dig. ;-(

Sv: jobbigt
ooops ett d i skyden, inte 2.

Farväl Elitserien ?
Tog det slut ikväll ?
Man kan undra om det verkligen är en gammal, överviktig, överbetald ur-Miffare som ska vända trenden, tror inte det !
Dags att öppna lädret och värva en MÅLSKYTT, annars blir det knätoffsresor till våren !!!

Mike66>>> Ni får behålla skridskoskydden.

Fy fan vad less man är på detta säckgäng...

GO NATT.

Hur mycket är det kvar?

1-2 och slut... Tjenare!

Borde vara "Freddan" i kassen...

KOM IGEN NU!!!!.
Timrå IK är dom bästa.

Det blir väl 3-1 i tom kasse istället... Kvalserien!

Vem står i mål?

Fem raka MIF-utvisningar i matchen, men bara ett TIK-mål totalt... Samma problem hela hösten = ineffektivitet!

Blir det inte liv om vi torskar helt???

Tindra: så sant så sant. men det brukar ju bli ett sånt jävla liv i gb:n om vilka som fick resp. inte fick slå straffarna.....

250 kg kärlek:

Skön kommentar!

Är det inte bättre att förlora på straffar än att inte få ngt poäng alls?

Gudarna leker med oss... Tippade 2-2 med efterföljande strafförlust ikväll... Knappast särskilt kontroversiellt... Men då vill det till en kvittering!

Kom igen Timrå. Kom igen!

Skönt. Vi verkar undvika att förlora på straffar i alla fall.

Ja det ska gudarna veta, det känns ganska kört om det blir förlust ikväll.

jobbigt
1-2 .. :(((((((

Sv: Släpp ingen j-vel över bron...
Friskan..
gott att höra..

gud:Bragd-Birgers inlägg finns i "Bäverboet" .

Nu är det nära match, och min långa resa ut till Ladan ska strax börja..väl mött alla ni Timrå älskare och skrik & tjoa & lev rövarn ikväll.

FORZA TIMRÅ mot SLUTSPEL det bär...Heja Domarn friskt humör...

gud: Ok det är gjort........ska försöka att inte glömma teipen.

Bragd-Birger..
allt är sagt...nu behöver vi inte skriva mer
i GB i dag.. Hmm.. undrar om det finns någon
snäll själ som kan printa ut ditt inlägg o sätta
upp det i TIMRÅ IKs omklädningsrum..

Släpp ingen j-vel över bron...
...hoppas jag är ledordet för aftonen!
Har det någon gång funnits en match som MÅSTE vinnas så är det fanimej denna...Miffarna ska inte få en millimeter gratis, ligg på dom som rabiessmittade bävrar! Och framför allt...vräk in den där förbenade pucken!

Kommer följa matchen via radion. När Klarspråk slutat och sportradion tar vid förväntar jag mig en närmast chockad radioreporter lämna första rapporten '...och i Timrå Isstadion är det ett FRUKTANSVÄRT tryck från hemmalaget! Malmöspelarna verkar närmast paralyserade av denna oerhörda anstormning, det är spel mot ett mål...Timråspelarna står upp i båset, det är nästan slagsmål om vem som ska få ta nästa byte...och ställningen efter knappt fyra minuters spel är 2-0 till Timrå, båda målen inprickade av Robert Jindrich...'

SÅ KOM IGEN NU TIMRÅ!

Sv: Henrik Rehnberg - vad är det som fattas?
Det är bra att ni har en sida, där ni kan spy ut er galla på allt och alla.
Jag tycker att ert innersta liv måste bli bättre och era eventuella partners måste känna stor glädje över denna sida.
Vi psykdoktorer tycker allt ser bra ut på denna sida, vi har ilska och glädje i en salig blandning och många män visar en feminin sida och det är bra. Bejaka era kvinnliga sidor.
Fortsätt skvallra, ljuga, visa ilska, negativitet, glädje, possitivitet & kärlek på denna sida, så får vi mindre att göra på Sjukhusen i landet.
ÅLSKA HOCKEYSNACK.

Signatur nr40:s inlägg markerar slut i debatten.

Nu fokusrerar vi på positiv tankar inför matchen ikväll.

Alla Brynäsare som känner sig förfördelade hänvisas vänligt men bestämt till deras egna forum.

Som mkt nära ögonvittne kan jag säga att Rehnbergs slashing borde renderat i MER än 3 matchers avstängning. Det var definitivt ingen "vanlig" slashing, om det nu finns sådana. Tvåhandsfattning längst upp på klubbskaftet och full "swing" mot Wallin var ingen vacker syn.

Att, som vissa brynäsare, tro att detta är en fullt tillåten sak som förekommer flera gånger i varje match är bland det mest naiva på länge - Varför dömer då disciplinnämnden som den gör ??? Även om armbågsskyddet hade "flyttat på sig" under bytet, vilket inte är speciellt ovanligt, så är slashing ett regelbrott och skall beivras.

Rehnberg agerade småfult hela tiden framtill denna händelse, han spelade klart obalanserat och endast en tvåminutare i första perioden var i underkant. Vi får hoppas att 3 matchers nedkylning räcker.

Soton:
Jo, jag var där, reste ner med över 500 röd-vita själsfränder förövrigt. det jag mest retar mig på är Roger Melins uttalande om att Timrås spelare gick in för att skada, när han har spelare själv som spelar som grisar, men då kniper han igen käften. T.o.m med Anders Huss tyckte att Att han betedde sig som en pajas.

...och är man imponerad av nivån som Brynäsare har på inläggen här så kan man njuta av vad de skriver i ämnet på BIF-delen av hockeysnack.

« · 27272 · »