det tycker jag är deprimerande...simons må inte alls ha motsvarat förväntningarna på honom men det har inte dom andra heller...så någon stans bör han få istid...
TD: Ser lite intressant ut ändå. Nu är det inte Tegström som lirar, utan Åhlund. men man har i all fall vaskat om en aning.
Sedan är det trots allt ledare och ansvariga som får ta skiten ju fler förluster som kommer. Peos vara eller icke vara bedöms match efter match. Peo har nog en mindre behaglig tid till mötes om det skulle bli ytterligare förlust. Han mår nog inte bra nu heller. Stämningen i hela Timrå Ik blir ju mer och mer hektiskt ju fler nederlagen är, och trenden inte bryts. Snaran börjar dras åt.
Robert Carlsson in i förstalinen, är det nåt att komma med? nej jag tror på förlust även om nu Tägtström får chansen, och Wallin i också i förstauppställnigen! Danne i fjärde, detta måste vara ett schackdrag som heter duga men vem vet? Linus lär väl få mer isstiden som kämpat bra på slutet. Förlust ikväll och experterna börjar kraxa om Peo vara eller icke vara? det är frågan? mycket frågetecken i kväll. ??
om jag inte har fel så har abos en son som spelar i nyköpings team 87 också. vi mötte dom ifjol. tror att det var ablos??!!! så lyssna med timrås 87:or om det kommer en ny spelare
dr-nix: Ta nu inte det här så allvarligt. Det är väl den hundrade gången man hör ngt sådant denna säsong, och det har ju sällan/aldrig legat ngn sanningshalt i s.k rykten...
tror inte att dom kommer att värva ablos. han var fan inte bra när timrå mötte dom i kvalserien. tror mer på nordin isåfall. men det blir inget av det!!! nån som vet nåt mer om myllys. för deroo lär inte stå på ett tag
att lägga till det förra inlägget från nh90's forum för alla er som inte orkar trycka på länken till nh90's forum: Abols+Timrå:sant ?
jag vet iaf säkert att TIK är och förhandlar med nån spelare i NA och som ligger i poängtoppen ! har hört Abols namn , men tycker att det låter osannolikt att han ens skulle lämna klubben ! Ladizlav Zlisek då kan han vara aktuell för en flytt ?
Artis Abols till elitserien ! Kan nån ta reda på om det här ryktet stämmer att Timrå varit i kontakt med NH90 och Abols ! Själv har jag svårt att tro att NH90 oavsett vad timrå betalar skulle släppa Abols (han vill väl heller inte dit hoppas jag ) ! timrå borde förstå att oavsett om man spelar i en lägre division så kan man inte släppa sin bästa poängplockare ! (taget från nh90's forum)
Jag vill inte se AIK i elitserien i höst...