RYGG HANS: Jag tycker också att Boyce är inne på sista versen som spelare. Men att jag och kanske nån enstaka till kommer se på honom som en klubblegend framöver får du nog leva med.
Sen att nån slår fast saker bergsäkert och helt faktalöst tycker jag är värt att notera. Du får fortsätta skriva saker i "rubrikform" men kanhända kommer jag eller nån annan göra nedslag dom gånger det inte är sant ;-)
RYGG HANS: Här bara måste fenomenet kravställan få väga allra tyngst. Det går inte att dela ut spelarkontrakt som fribiljetter utan att ha 100% tanke på vad det kostar och vad man i så fall prioriterar bort.
sargad: Boyce-kulten måste få ett slut. Med all respekt för den karriären och vad han betytt för diverse årgångar av TIK, men det är nog nu. Han är ingen SHL-spelare längre.
Rip Kirby: varför får alla jag tycker är inkompetenta i andra klubbar sparken? Inte bra alls. Tänk inte ens tanken Nubben, Moneyball tönten ska vi inte ha.
RYGG HANS: Jag kopierade texten från någon sida, men nu hittar jag inte igen den. Kan ju i värsta fall vara AI. Men i fall Nubben värvar känns ju tveksamt ändå
Andersson: Var kommer den där texten ifrån? Känns som en AI-robot som gissar. Dahlen som redan spelar enormt mycket PP och redan gjort rekordmycket mål ska alltså ta ännu mer ansvar för PP.... hahaheheohohehe..
vi LÖSER det här utan Hartmann, Forsmark på läktaren och Pääjärvi som extra.
9 poäng ner till kvalserien kolla vårat spelschema jämfört med dem under oss + pauserna mellan. Vore sinnesjukt om vi tappade detta, nej tänker inte jinxa, ... | Läs mer
Sen att nån slår fast saker bergsäkert och helt faktalöst tycker jag är värt att notera.
Du får fortsätta skriva saker i "rubrikform" men kanhända kommer jag eller nån annan göra nedslag dom gånger det inte är sant ;-)