1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613945 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Sänds det via sopcast ?
Kan inte hitta ngn länk, ngn annan som har en ?

Nu väntar kanske årets 20 viktigaste minuter. Spela som det nu!!

MB: Ja i brist på redan uppbitna naglar gav jag mig på en skinflik intill nageln på pekfingret och nu blöder jag lite lätt haha..

MB: Usch då, låter som om Moe o lello får spela resten av matchen.....eller sätt boggen o hynning på backen

Yellowcard: Fy helvete va nervöst....detta kan ju gå hur som helst, Backe släpper returer rakt ut, Lotvonen o RJ katastrofala, Skoghs fick chansen gjorde bort sig direkt, Styf är inte sig normala jag, hamnar fel i sitiuationerna....and so on!!!

Så har jag inte sett nån skriva något om ordförande i modo-support som avgick då han var medveten om att arenan blivit vandaliserad när det väl hände. Jävligt uselt säger jag - och skämmigt för modo.

Pestilence:ah gut tackar, vill inte se ut som en idiot letande efter rätt ingång :P

Var ett tag sedan jag gick på match och ännu längre sedan jag var på ståplats (hade årskort säsongen 03/04).

dr-nix: yes!

Dum fråga kanske, men visst går ståplats in vid spaps hjälmen fortfarande?! (måste köpa biljett också)

KniveN: Jag reagerade också på det i morse. Det läte lite motsägelsefullt faktiskt.

Bara jag som får intrycket av att det fattas ett inte i den här texten?

– När jag åkte hit från Schweiz så återvände de hem till Kanada. Mitt hjärta slår för dem och jag saknar dem. Det blir svårare och svårare att bryta upp familjen. Om jag återvänder hit igen nästa år så kommer jag nog ensam då.

kanske har skrivits om detta men såg att Juha Pitkämäki kommer tillbaka till Mora redan på onsdag! Skaplig ersättare.

I natt, 1.30 gör Peter Regin sin 2:a raka match med Ottawa mot New Jersey.

El Maco: "Giffare? Jag säger bara stackars vänner av IFK Sundsvall. Eller Selånger Bandy. Spik i foten, du skulle ha varit med under franska revolutionen."

Ja då förstår du vilket elände en annan har haft genom åren. Den som säger att man inte har lidit el. lider, för idrotten vet inte vad han pratar om!

Jag är djupt skadad.

El Maco: jo iof men det är inte lätt att vara giffare heller. Vi mår inte bättre bara för att vi lirar i en högre serie. Tyvärr funkar det inte på det sättet som du kanske förstår.

dr-nix: Giffare? Jag säger bara stackars vänner av IFK Sundsvall. Eller Selånger Bandy.

Spik i foten, du skulle ha varit med under franska revolutionen.

The Fat Bastard: Vafan prova att vara Giffare, som Timrå IK supportrer och Giffare kan jag meddela dig att TIK har det hur lungt som helst. Som giffare hör det till att lida 24/7 känns det som med några få undantag :P

mikenomad:

Det ska inte vara för lätt, vi Timråsupportrar gillar lidandet. :)

El Maco: TIK har återigen denna säsong något av ett slagläge i tabellen med Rögle i morrn och Modo på torsdag, finfina lägen att göra ett litet ryck.

Med tanke på hur liknande lägen förvaltats tidigare under säsongen känns veckans kosthållning given, torsk i morrn och torsk på torsdag!

Imorgon blir troligtvis första gången sedan Warg lirade i laget som jag går på en match. Har bott i Umeå i dryga 5år så det har inte blivit många matcher. Sist jag var på match lirade vi mot HV71 i slutet av december.. vi släppte in mål med några sekunder på klockan (första gången på sittplats för övrigt, min höjdskräck gick igång lite i början hehe). Dom ledde med 5-1 innan TIK plockade igen till 5-5. Jag minns inte om matchen slutade så eller om någon vann i sudden...

Jag och brorsan satt och lyssnade på radiosporten i lastbilen på väg ner, vi blev nog LHC-supportrar där i tredje perioden ett tag :P

Med beaktande av "Lagen om maximal streckstrid" som gäller i Elitserien i år är Rögleseger i princip given.

mikenomad:I morgon så kommer vi att köra sönder Rögle BK..Vi vinner med 4 - 2...Heja Timrå...:)

JanT: Ja tänk så underbart om vinner!! Då sågar vi av Rögle ifrån slutspelet vågar jag nästan påstå och vi slipper nästan 100% oron att hamna i kvalserien.

mikenomad: Ni MÅSTE vinna i morgon! Ser hellre BIF passerat av TIK än att känna flåset från RBK i nacken!

mikenomad: Delar din oroskänsla där tyvärr.. Kommer att bli väldigt svår match imorgon - 50/50, kan sluta hur som helst. Tänk så hemskt om Rögle skulle vinna - blir yr av bara tanken av hur tabellen skulle se ut då!!

mikenomad: ... Imorgon blir det torsk!!

jens_88: Mitt neggande är en förutsättning för att det öht ska kunna bli poäng i morrn!

mikenomad: Oj vad positiv du var så här på måndags kvällen då :P

jens_88: Jag tror på torsk i morrn. Ett taggat Rögle bryter sin usla bortasvit mot ett nonchalant TIK och vi sitter kvar i smeten...

Heleniz: Nån som får till SVT-play på hockeykväll? Det fungerar inte alls för mig :/

mikenomad: Haha jo :P Då är det 22 nya trådar med orden "Avgå" och "TJ" lite här och där... Fast imorgon så ska vi alla dit och bara föra ett jävla liv så kämpar våra kära spelare ned skåningarna... Forza!

Så älskar jag LHC ikväll. Intwe för att de spelade bra eller för att jag gillar de egentligen. Men sjukt viktigt att de vann mot Djurgården. Modo vinner, enda positiva med det är ju att de faktiskt inte spelade bra. Brynäs var riktigt dåliga, Modo bara något bättre. Spelar de likadant på torsdag borde vi vinna.

Nu jävlar ska vi äga Rögle imorgon!

jens_88: Du behöver nog bara kika in här vid samma tid i morrn om Rögle vinner...

Blizzard: Är det bara jag?? Eller påminner inte det där lite om oss för några veckor sedan? :P

mikenomad: "CZ är POSITIV....????

Snackar om att vi skaffat oss ett fint utgångsläge... Är han full?

bradberry @ Var är den offensiva hockeyn? Idag kl. 21:18 | | Permalänk "

HAHA xD

Sugen på lite ångest? Hjärtligt välkomna in till Brynässidan!

Snoop: Ja tacka vare Johan "Svärmors ideal" Davidsson's utvisning :) Härligt!

Blizzard:......om vi får spela Kvartsfinal så att säga!

Snoop:Brynäs ser ju ut som nå jävla frökengäng,åker och dribblar å sprätter med ingen fart alls!

Mål SSK, Timrås nyförvärv Klasen nätar ;)

Snoop: Fan kan vara bra detta :) Brynäs till KS! men vill inte möta MoDo i kvartsfinal igen -.- lite omväxling skadar inte!

Långben: Ja där vann Modo, men Modo torskar på torsdag helt klart.

Ove Molin vilken dålig dump...

Brynäs va faan håller ni på med,ser ut som ni spelar innebandy!

Blizzard: SSK har slutat spela Hockey står bara och tittar 2-2 just nu

T T: Kan endå vara possetivt med Bif torsk, Bif kan nog åka ner långt.....Sa de förr också, tror MoDo kmr ta en slutspelsplats, men någon tar Brynäs.

Blizzard: Inavlen kan lika gärna få vinna ikväll vara Timrå vinner imorgon...

Viktiga var att DIF förlora

T T: Ja helt sjukt läge fick dom!

Bremberg är otrolig som kan hitta Anger helt fri i slottet 10 sek kvar. Pust. Kvittering av Brynäs nu då...

mikenomad: Någon som vet vart man kan se Bif nu då :) ? hitta ingen på myp2p

« · 1118621 · »