1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

Best of Timrå IK - Slutspel 08

« · 1014443 Till forumet


Best of Timrå IK - Slutspel 08
För att hedra våra härliga hockeykrigare för deras insats i kvartsfinalen mot Modo har jag knåpat ihop en liten film.

Precis som vanligt är det highlights ur matcherna som är i fokus. Den här gången har jag dock gjort den lite snabbare, så det finns inte med någon text om vem som gör mål eller i vilken match. Men kvartsfinalen torde leva kvar i ganska färskt minne hos samtliga här inne. Det får gå för den här gången.

Den andra tråkiga nyheten är att jag inte alls har kunnat använda mig av samma codec och inställningar vid renderingen av filmen. Den blev lite större än vanligt, men jag ville inte tumma allt för mycket på kvalitén heller. Jag hittade en storlek som var helt acceptabel i förhållande till kvalitét. Det får helt enkelt duga. Att byta till en ny dator är inte alltid av godo...

Låtarna i filmen är två till antalet, tre om man räknar det lilla introt. Vilka det är skippar jag att tala om här. Det får ni lyssna på själva.

Många kanske har märkt att det saknas en hel del i årets serie. Det kommer sig av min brist på dator under några veckor. Jag kommer att göra en större/längre film om grundserien också. Jag måste bara hitta tid och engagemang.

Jag lovar också att lägga ner mer tid och kärlek på filmen om den vunna semifinalen. :)

Som vanligt skall ni passa på att tacka Lemmy för möjligheten att ladda hem filmen i en skön hastighet. Jensen_12 har hjälpt mig med bilder till filmen. Stort tack till er grabbar.

Vänligen följ länken för nedladdning.
Mycket Nöje!
K_K aka Andreas
Kommentera

« · 1014443