1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601792 inlägg · 6211 ämnen

Bofors på Fredag

Bofors på Fredag
Jag hade sagt att innan klockan 20:30 skulle jag bestämt mig om jag kunde åka dom ca 50 milen neröver och heja fram vårat Timrå, Andrea och Milena skulle också självklart med, om vi nu kunde få ledigt från skolan. Ledigheten är inga problem, och hockeyn betyder jätte mycket för mig, men då ställde jag mig en fråga, Har jag verkligen den tiden att hoppa över skolan en gång till ? (Måste påpeka att jag har varit sjuk 4 av ca 12 veckor, + Praktikvecka och sport och påsklov (iof är alla lediga då men tänk alla ggr jag varit sjuk) Och svaret blev:
Jag kommer inte förstå hur jag kommer att klara mig på fredag, alla som åker kommer att ha det så roligt och förhoppningsvis blir det vinst, men med den utbildning osv jag kommer att satsa på i gymnasie och högskola så har jag inte råd att missa en dag till, det räcker med den till Leksand. Ni får kalla mig att jag inte är en riktig supporter osv. men det finns varken tid eller pengar för tillfället.

Jag önskar Timrå lycka till där nere och hoppas att dom klarar sig utan mig, andrea och milena. Alla som åker ner får självklart skrika lite extra åt oss, skulle vi vinna och jag inte är där, kommer jag nog att falla samman. Alla som får uppleva den känslan, sååå nära och kanske klart. Alla från Timrå, TIK08 och TIK Bergslagen skrik er hesa som bara den, för den här gången, finns inte TIK Söråker på plats, tyvärr.

Mitt Hjärta Brinner För Timrå IK, Det Absolut Bästa Laget i Sverige.

« · 77515