Nisse på Mon or: Dom hade högst lönebudget i SHL vill jag minnas från Sanny och Svenssons genomgång innan säsongen tror dom hade över 70 mille i lönebudget.
bar mofftak: Skulle väl inte påstå att vårat PP varit stekhett på slutet heller. Vi släppte väl in mål i PP mot både Luleå och Leksand de senaste 2 matcherna? 🫣
bar mofftak: Häftig boxning 🥊 i matchen mellan FBK O SKELLET!!🤣🇱🇸🇱🇸 Men ikväll vill jag se ett påslaget TIMRÅ som kör över Skansen efter noter!!!🤣🇱🇸🇱🇸🍹🍻
Vargher85: John Leonard vore en drömvärvning. Han är en av stjärnorna i Grand Rapids Griffins och spelade också alldeles nyligen i Red Wings (p.g.a skador) Han är en riktig sniper, men har också helt ok spelsinne. Men just nu är han förstavalet att lyftas upp till Red Wings om fler skador dyker upp. Jag har därför väldigt svårt att tänka mig att Red Wings organisation skulle släppa honom nästa säsong.
Labban: knappast aktuellt med Åberg Han var ju tom avstängd pga disciplinära skäl (mot fbk). ’Team lodda’ så att säga. Domustrappan lyfta ju mest AHL svenskar och där tror jag Z har bra inflytande!