Zäta75: synd att de har Wallstedt som 3:e målis. Gustafsson ser jävligt darrig ut och Markström är ju NHL:s ihåligaste målvakt så det känns ju inte tryggt
Smörgåsen : Jag klev uppenbarligen på en öm tå. Återigen så ser du inte hela poängen. Ja, pengar finns nog. Dock finns det lite mer pengar i Örebro, Linköping, HV, Skellefteå, Färjestad, Frölunda, Brynäs, Djurgården, Luleå, Rögle och Växjö tyvärr. Det är min poäng. Vi kan uppenbarligen vara bättre än några av dessa ändå, men hur länge håller det? Mina förslag till åtgärder finns i mitt ursprungliga inlägg i denna diskussion
Zäta75: Slipsen i mål är svensk. Fullständigt usel. Sen att svenskarna som är proffs gillar magplattor och vill överglänsa Timråspelarna i det fallet är ju patetiskt.
Hank: Ja vi kanske diskuterar olika saker här. Men du påstod att folk här inne anser att det är lätt att hitta spets, riktigt så tolkar jag det inte. Men pengarna finns för 1-2 riktigt bra spelare på förhand iaf, om även EP lämnar.
Ja det är klart att vi behöver jobba på det mesta för att öka budget. Där ingår en sportchef som kommer behöva ha bättre fingertoppskänsla än en del övriga konkurrenter.
Riktigt uselt Tre Kronor. Sam Hallam kan verkligen förstöra det mesta. Men vilken slips i mål! Sämsta man sett. Ja jag säger då det. 34-5 i skott och 2-2 o då är inte ens Clara bra i mål. Imponerande att man kan se ut som Timrå. Starkt jobbat eller nåt…
vi LÖSER det här utan Hartmann, Forsmark på läktaren och Pääjärvi som extra.
9 poäng ner till kvalserien kolla vårat spelschema jämfört med dem under oss + pauserna mellan. Vore sinnesjukt om vi tappade detta, nej tänker inte jinxa, ... | Läs mer