Tvek, är min känsla. Kryss vore rakt av godkänt, annars känns det som att vi är inne i någon varannan-match-form nu. Om nu inte Lyytinens frånvaro får så drastiska effekter på vår prestation som man (jag) ärligt talat är rädd för. Hoppas han är tillbaka snarast.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tvek, är min känsla. Kryss vore rakt av godkänt, annars känns det som att vi är inne i någon varannan-match-form nu. Om nu inte Lyytinens frånvaro får så drastiska effekter på vår prestation som man (jag) ärligt talat är rädd för. Hoppas han är tillbaka snarast.