någon som vet hur dagens ES domare är anställda?!..får dom betalt per match eller hur ligger det till?..det ultimata vore fulltidsanstälda domare som jobbade för Svenska Hockey Föreningen eller vad nu föreningen hette..
För mig funkar det klanderfritt. Om du inte kommer igång så kan du gå in på Onlinen här på HS så ska jag m fl försöka skriva ner vad som händer allt eftersom i matchen.
Mycket utv visst, men det har även Brynäs haft och inte bara Timrå. I 5 mot 5 är vi dock det vassaste laget än sålänge. Tror att vi har en tvåa mer än Brynäs.
Dream Team: Ja, iofs. Men reaktionerna kommer nog förbi, så länge dommarn verkligen ÄR kass. Som i det här fallet. Och Winnerborg-fallet. Jag gnäller inte på alla dommare. Bara en del.
Kasparov: OK, domarkvaliten är riktigt kass i detta land, sämre än på många år, man längtar nästan tillbaka till Jörgen Grundströms dagar. Men när publiken/lyssnarna gång på gång hänger ut den domare som dömer emot ens favoritlag, tycker jag att man är en aning orättvis. Man bör nog vara lite mer nyanserad i sina kommentarer...
Nu kör vi över Brynäs, för första gången i Gavlerinken...
HH: En poäng är ju helt Ok ! men vi börjar bli så vana att det ska vara full pott varje match ... så här sa Kenta före Luleå matchen: - "Självförtroendet är på topp i truppen. Vi känner oss starka men samtidigt vet vi att det är oerhört viktigt att vi visar ödmjukhet. - Det som glädjer mig mycket är att samtliga spelare hela tiden är på tå, hela tiden är väl förberedda inför uppgiften." TREVLIG läsning. Sluta grubbla.. Nu blickar vi framåt !! Ha en fortsatt skön lördagkväll alla TIKare !!
The great one: Efter att bara ha setts till två gånger på ett halvår så kommer ett TGO-inlägg. Det KAN inte vara en slump att namnet Starostenko nämndes för första gången på länge av Marcus tidigare idag...
Suck stön, satan nu är livet slut, undra vart felet var, dommarn eller nageltrång, gud vad jag kommer att grubbla,,,,
En poäng och sedan plockar vi tre av Brynäsarna,,,,,,Alldrig vunnit i Gavle???? NÄHÄ!!!! är man inte gubbtjurig så går väl saker att ändra på man behöver ju inte hålla benhårt på alla traditioner,,,,,