bucken: Skulle inte tro det. :-) Dom är förmodligen besvikna på Luleå som verkar ha glömt och knyta rören idag. Timrå verkar vinna på en bättre inställning. KOM IGEN TIMRÅ!!!
jaha nu närmar det sig nedsläpp. Hmmm 9 POÄNG på tre matcher vore ju bra linköping mycke bra seger, lule´tja en tuff match som vi bör hmmm skall vinna. Som jag ser det så är det bara en bra spelare i lule´å det är Linus. Sedan brynäs sopm måste börja vinna nu för att inte falla allt för långt ner i träsket, MEN inte nu på lördag den matchen ska vi bara vinna, en riktig kämparseger kommer det att bli.
El Maco: 4-2 blev slutresultatet. Andreas Lundin, Lauritzen, Espen, Öhrling, Fagerström mfl vann. Grattis!! Många av dem är riktigt bra individuellt. Fortsätter de seriöst att träna hårt så...
badger: En riktigt bra match av domare Sjöberg till slut.
Andreas Lundin, är han milsvitt från fjolårsformen tro? Borde vara en kille för the mighty bobcats i vår för hjälp i deras jakt på play off och hans egen utveckling.
Man gör i snitt 1 mål per match nu i dom sista matcherna ser jag, då vinner man inga matcher träna passningsspel och ta gärna en passsning till om man ska lyckas lura burväktarna, och jag som trodde Wikegård hade rätt! att spelet ska blåsas av när pucken tar på målisens mask men Cassel fick en fin passing den bästa i matchen, så försök att ha lite kyla i det avgörande momenten, inte blir det lättare när Liv kommer på torsdag men kanske har man lite utdelning då på skotten åtminstånde 1 på 10 måste in annars blir det fisk som Challe sa.
Patrick Polly: Vem har skruven lös... Till vilken nytta är ditt snack? Vad tillför det? Betänk att Du t.ex faktiskt kan ramla under tunnelbanan varje morgon (eller pendeltåget eller krocka med bilen) och borde i linje med resonemanget nedan således säga det högt för dig själv innan Du lämnar hemmet. Har Du mer självklarheter Du vill älta? Om jag slutar andas dör jag... Skjuter man utanför blir det inga mål...
Blir så less när dom är såhär ineffektiva....... slog minst två pass för mycket istället för skott idag när lägena fanns.... .. Såg vissa stunder osäkert ut.....vart är självförtroendet från seriestarten? VAD gör egentligen Halvardsson i TIKs trupp? Att Viktor Wallin inte fick nytt kontrakt efter fjolåret överraskade nog ingen men att Halvardsson fick förnyat förtoende förvånar nog alla TIKare..... Det killen gör rätt under en match är ju väldigt lätträknat...
Slask: Det är din åsikt. Jag ser hellre slutspel än inte, men för mig kvittar de ifall de missar slutspelet.. Men hur stor är chansen att de gör de? Allvarligt, efter att ha inlett så här bra, det kan bara inte hända att vi missar det. En 8e plats klarar vi väl, vi måste nästan.. Jag bara funderade varför de flesta tror på SM guld om det går bra och kvalserien om det går dåligt på några matcher.
förbannade satan , en ny förlust. Hur långt är det kvar till uppehållet? jag tror att TIK behöver en vila nu!. Att det skall göra så satans ont att förlora! Fan
Redax 2: Ööööh va??? "Va va det ja sa..."??? "vill att vi ska hamna där"??? Du måtte ha en skruv lös. För det första finns det väl knappast en halv TIK:are som vill att Timrå ska få kvala igen. För det andra säger jag bara att om de fortsätter på detta viset så blir det kvalserien. Det påståendet går inte heller att diskutera.
Det är väll bättre att förlusterna kommer före uppehållet än efter? Under uppehållet kan de ta det lungt och träna ordentligt tills serien börjar igen. Vi kommer med all säkerhet inte spela i kvalserien. Sjukt egentligen. Efter 10 omgångar hörde jag att det pratades om slutspel och tom. kriga bland de 4 bästa. (!) Nu efter 3 förluster på rad pratas det om kvalserien, vad är det här egentligen? Hv blir ej en lätt match, förmodligen en förlust där också, med lite tur kan vi kanske kanske ta 1 poäng. Det är väll bara att grattulera Djurgården till vinsten. Dessutom är det väl possitivt att det bara blev 2 insläppta mål, i de två tidigare matcherna blev de minst 4 mål insläppt. Enligt vad jag har förståt spelade dessutom Timrå bra hela matchen igenom, (ngn som vet detta tro?)
Nej nu laddar vi för nästa omgång och glömmer dessa skitmatcher, slutspel eller inte, det kvittar, så länge Timrå verkligen kämpar för alla.
bucken: Nä visst jag håller med om att Timrå inte kan vinna allt men 3 poäng på 5 matcher är inte godkännt, så kan man inte hålla på nån längre stund. Förutom att vi tappar i tabellen så lär ju självförtroendet få sig en törn.
Vi tycker om dig jättemycket, men ibland går topplocket och det skrivs massa tok. Oftast menar vi det kanske inte, men ibland har vi kanske också lite rätt.