1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601920 inlägg · 6212 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
Röda Tallen: Jaha där kom den

3-1..

Helvete!

fuck

bucken: Ja motståndarna skulle nog tjäna på att spela utan målvakt hela matchen ;)

dr-nix: Ja Johan Andersson har hitills varit ett stort utropstecken för mej.Blandar hårt arbete med läckert hockeygodis emellanåt, tänker på hans soloraid mot Brynäs i SCA-cupen som avslutades med en "foppafint" !

Synnd att dom har så svårt att göra mål i tom kasse

Röda Tallen: Vore jättekul om Backlund fick hålla nollan.Med tanke på dom 2 snöpliga målen han släppte in mot Mora.

Bragd-Birger: vill inte säga för mycket här men det verkar som att Nubben lyckats i sina värvningar. Själv tycker jag det verkar som att Johan Andersson kan bli säsongens överaskning.

Bragd-Birger: Det här är nästan för bra för att vara sant, man får verkligen gnugga sig i ögonen...

Men men njuter....njuter så in i helvete!

Skulle vara grymt kul om Backlund fick hålla nollan igen, och förbättra statistiken ännu mer.

RocknRolf2: Bara att hoppas på att Brynäs inte bjuder in sig själva. Kan det verkligen bli en 5:e i rad? Gudars!

Nu ska det nog mycket till innan man släpper in Brynäs i matchen med tanke på senast

Dream Team: Håll i nu å inte som i förra matchen när koko drog på sig 2+2 och 2 mål i baken

Spiken i kistlocket, 3-0!

Härligt!

JAAAAAAAAAAAAA
Å GUD SÅ UNDERBART

3-0 Johan Andersson !!!!

ojojoj

Ja då var det dags igen säkra 3 pinnar nu då

Härligt nu väntar man med spännig på en sista period

Pärssinen på G. Faaaan va gött!

Yes, 2-0!

Konstmål av Pärssinen, härligt!

2-0 Pärssinen !!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAA
Å GUD SÅ UNDERBART

OJOJOJ Backe är bra

Dream Team: hehe 2-5 nu tänk om Frölunda skulle tappa igen

bucken: PP för Timrå på g.. Bäckström ut.

matte1: Tycker matchen verkar lite tam men vi skulle fått in 2-0 ledning så slutet inte blir så nervöst som det brukar vara.

bucken: Ja det verkar som "indianerna" har vaknat 0-5 nu!

Mappe: Jaja vi får hoppas att salo blir frisk till dess så ska det ordna sig ändå.

Skämt å sido Timrå skall slå alla lag i år på vägen mot guldet.

bucken: Säkert, synd precis när vi skall möta den i nästa match. Känns typiskt på något vis...

Hmmm 0-4 till frölunda är dom på g tro ???

hmmmm synd

Tycker att det låter bra trots allt inga riktiga farligheter trots brynäs press
Men nu pp för bif kämpa nu då

Tyvär fick jag ingen biljett till matchen så det får bli webben igen å när man kommer hit så leder timrå vad glad jag blir.

Nu vinner vi kämpa nu då..........

ernie eagle: Det är sä skönt att du finns, en riktig karl.

I morgon är det alltså två matcher i omgång 3, en match i omgång 8 samt en match i omgång 15 (!). Listigt spelschema.

Passa på och njut så länge det varar. Ingmar Bergmans demoner lurar där ute i höstmörkret och snart är verkligheten ikapp oss luttrade tikare.
Jag ser svart.

Kattiz: Okej, men jag ser det inte riktigt på det sättet. Men smaken är som stjärten så att säga. Det är bra att vi har olika uppfattningar. Det skapar debatt ;)
Nu går det ju som vi alla känner till inte att utläsa huruvida betygen är stark eller svag. Siffror och åter dessa siffror. 2 är numret för Sanny i gårdagens match. Han var godkänd alltså. Warg en 1:a. Trots tekningarna :)

Skarin: Så lite målchanser som vi släpper till under en match har jag svårt att se att någon back ska ha en mycket svag tvåa. Trots att det kanske slarvades med pucken en eller två gånger så kändes det väldigt tryggt igår.

mattias - 74: Han lär i vilket fall gå i första rundan i draften.

Ambroo:

Hmm..du kanske har rätt. Fast jag tror att i powerplay så skulle dom komplettera varandra bra..

Ambroo:

Saknat inläggen om Svedberg. =) Lagkapten i Vm i April kanske ??

Dalan: Det är inte första gången dessa två fyllon skämmer ut sig, förra säsongen var de båda också på en match och skämde ut sig...

Sune:
Den enda Svedberg skall ha vid sin sida är Lillkenta, i båset.

Sune: Jo det är ju verkligen en spelande back som ska ha mycket puck och sköta uppspelen...

Ambroo:

Kanske Sanny borde ha Svedberg vid sin sida?

Sune: Haha, ja, om han var berusad på livet, skulle jag också vilja testa :) Kunde fan knappt gå eller stå karln..

Dalan: Han gjorde sig iaf bra på mediakuben;-)

« · 757814 · »