orion: Ja denna euphori får ta slut snart.... Prosac är bara joll jämfört med TIMRÅ IK... Vi måste kraschlanda nu så livet blir normalt, man kan inte få gå på moln varje dag. Vi måste torska nu så vi får träna lite på att vara ödmjuka och sedan lär vi oss av det och vinner sedan SM-guld ödmjukt, lätt som plätten...
Men, men vad fasen, match e match å Jyrkyrkogården äter vi upp.....
Bo Bly: Jag letar ett suddgummi! Thomas Andersson, är han inte Mister Bra som blivit herr skitdålig på kort tid? Imorgon vänder det! Vi torskar mot Jyrtjyrko! Vi leder fortfarande tabellen, men raset har börjat! 4-1 till djiyyrgårn...
willysson: Haha, då är man i underläge nu mer. Skrik lite åt mig imorgon också, jag har varit blek som läktar deltagare typ de sista fem åren :-) Annat var det när man kunde reta Tornberg ;-)
willysson: Hörru, Höglin det är väl inte P. Höglin en tunn snubbe? I så fall är han bekant. Med matchvikt på max 65 panner och avig tekniker skall man väl passa sig för att utmana(ölandet) en powerforward som dig Willy?
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer
Chans till spel i PP då. Kämpa Timrå!