Originalet Från Södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården å gnaget varje dag Å fanan vår E grön å vit Å ni ska passa er för vi e Hammarby!
Halva/Halva: Från södermalm (FRÅN SÖDERMALM!) Kommer vårt lag (KOMMER VÅRT LAG!) Som spöar djurgården å gnaget varje dag (VARJE DAG!) Å fanan vår (FANAN VÅR!) E grön å vit (GRÖN Å VIT!) (ALLA:) Å ni ska passa er för VI E Hammarby!
Timrå Ik´s nya hejaramsa ver.1 Från Medelpad kommer vårt lag som spöar vilket annat elitserielag å fanan vår är röd och vit å ni ska passa er för vi är timråik
Halva/Halva Från Medelpad (FRÅN MEDELPAD) Kommer vårt lag (KOMMER VÅRT LAG) Som spöar vilket annat elitserielag (VARJE DAG)’ Å fanan vår (Å FANAN VÅR) Är röd och vit (E RÖD OCH VIT) ALLA : Å ni ska passa er för vi är Timråik
Timrå Ik´s nya hejaramsa ver.2 Från Medelpad kommer vårt lag som spöar Djurgården och MODO varje dag å fanan vår är röd och vit å ni ska passa er för vi är timråik
Halva/Halva Från Medelpad (FRÅN MEDELPAD) Kommer vårt lag (KOMMER VÅRT LAG) Som spöar vilket annat elitserielag (VARJE DAG)’ Å fanan vår (Å FANAN VÅR) Är röd och vit (E RÖD OCH VIT) ALLA : Å ni ska passa er för vi är Timråik
Vill bara skryta lite att nu är vi ännu en GULD medlem här inne... hoppas jag inte jinxar nåt nu bara men jag kände att så mkt tid jag lägger på klubben kan ju detta med medlemskap guld vara ett bra sätt att sponsra. Jag bor inte i ... | Läs mer
Originalet
Från Södermalm
kommer vårt lag
som spöar djurgården å gnaget varje dag
Å fanan vår
E grön å vit
Å ni ska passa er för vi e Hammarby!
Halva/Halva:
Från södermalm (FRÅN SÖDERMALM!)
Kommer vårt lag (KOMMER VÅRT LAG!)
Som spöar djurgården å gnaget varje dag (VARJE DAG!)
Å fanan vår (FANAN VÅR!)
E grön å vit (GRÖN Å VIT!)
(ALLA:) Å ni ska passa er för VI E Hammarby!
Timrå Ik´s nya hejaramsa ver.1
Från Medelpad
kommer vårt lag
som spöar vilket annat elitserielag
å fanan vår
är röd och vit
å ni ska passa er för vi är timråik
Halva/Halva
Från Medelpad (FRÅN MEDELPAD)
Kommer vårt lag (KOMMER VÅRT LAG)
Som spöar vilket annat elitserielag (VARJE DAG)’
Å fanan vår (Å FANAN VÅR)