NickNack: I Timrås U16 känner jag inte till så mycket förutom ett par som är egentligen U15 som sticker ut. I Sundsvall känner jag till lite bättre och de har också några som sticker ut, och även yngre där också. Qskar Vesterlund i Timrå (U15) är en riktigt stor talang, samma med Wilton Nordlöf i Sundsvall (U15) men han måste bli mer lagspelare vilket funkar bättre när han är i U16. En annan i Sundsvall som sticker ut är Elvis Lundström som mest spelar U16 med några inhopp i U15 fast han tillhör U15 egentligen vad jag förstått.
Villervalla: Som du säger. Jocke har jävligt mycket kunskap. Jag tror att han kommer växa in i den rollen perfekt.
Visst är det tråkigt talanger lämnar. Från denna kull var det dock bara en spelare i jämförelse med tidigare år när det varit 4-5st per kull. Jag tror att det alltid kommer vara så ändå. Just i det här fallet så ville Manne klippa navelsträngen och flytta hemifrån tidigare. Blir ett häftigt äventyr för honom.
Jag tror att vi har 4-5 spelare från den kullen som har potential att bli draftad faktiskt. Och de spelarna kommer gå hockeygymnasium i Timrå.