Vargher85: Japp köp loss Herman nu så han blir spelklar Dec-Jan Oskars behöver stålar och med sponsorer privata mm så fixa du det Nubbs KÄMPA hela vägen som med Lundmark
Rip Kirby: Känns som att Träff kommer ha anbud från alla SHL-klubbar till nästa säsong. Grym skott och en fysisk spelare. Ironiskt nog precis de egenskaper som HV saknar…
Andersson: Nu hatar jag IF Björklöven i grund och botten så därför unnar jag dom inte den minsta framgång. Men nu är det ju bara att inse att den här säsongen finns bara ett lag på banan med chans att kliva upp. Kanske Kalmar i sina bästa stunder, men över tid kommer det visa sig att inget annat lag kommer kunna hota IFK Umeå från att ta sig upp.
Andersson: Med tanke på¨den totala ojämnheten i den här ligan denna säsong finns det solklart inget annat lag som kan hota Löven. Halvfart resterande tid i grundserien sen steppar man upp och gör processen kort i slutspelet. SHL, here they come.
Nisse på Mon or: Om ni letar bland mina inlägg så droppade jag den där tidigt på säsongen, om de kanske redan var under försäsong.
Timrås kull med den där årgången är jävligt vassa & många där har fina kurvor, såpass att Timrå undersökt om att få ha fler platser på sitt hockeygym för att kunna rymma dem. Just den här spelaren har SAIK varit på å bearbetat länge, snudd på osmakligt tidigt enl folk som är nära det där laget.
Ni får gärna syna mig på den infon, men jag var tidig med den ;)
Alla ni som oroar er för syftet med swishkampanjen och vad pengarna ska gå till. Jag har lugnande besked till er. Att Timrå IK får in för mycket pengar i plånboken är inte ett akut problem vi behöver hantera för stunden!
Detsamma.