1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607754 inlägg · 6214 ämnen
3005590 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Det är väl alltid en medical som kan strula i schweiz.

Tom Topp: OK! Hade inte sett det, och ser nu att Expressens "uppgifter" även är källa när schweizisk media skriver att han är klar. Vilket han är...

Woody Jokinen: Jag tänkte som dig.🤣

Woody Jokinen: Bra intervju för övrigt. Jag tror att han är helt rätt typ för Timrå: tydlig, engagerad och en jävla vinnarskalle!

Tom Topp: Ja, det är inget att hymla med.

Gathlopp: nämen så är det. Han kommer lämna, och hela den biten.

Montén Python: lyssnade man på intervjun i P4 så var det glasklart. Reportern nämnde EP och sa typ ”det är inte officiellt men..” och Nubben valde att kommentera det som att han lämnade.

Tom Topp: Fast jag tolkar det nog lite annat..

"Sportchefen Kent ”Nubben” Norberg poängterar att ett beslut om framtiden är taget för Pettersson.

– Vi har haft exitsamtal i dag (tisdag) så jag vet vad Emil ska göra. Vi kommunicerar någonting när det är klart. Han är fortfarande Timråspelare, sen vet jag att det kan hända saker, han har till 15 maj på sig att säga upp sitt avtal spel i Schweiz, så att där är vi just nu."

Det är uppdrag jaga förstacenter på menyn!

Maktankan: Nubben säger i ST idag att det inte är klart. Och det kan väl vara sant, att han inte har skrivit på nånting. Inte än i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: jo precis. Vi ska helst ha nån utan startsträcka som kan kasta in 45 poäng första året

Villervalla: Det märks att Gath har umgåtts frekvent med Nubben de senaste dygnen när han redan i början av intervjun drar av en ”och hela den biten”….

Andersson: Om vi bara satsar på "kan utvecklas" spelare så lär vi fortsatt sitta här på forumet och muttra "ta betalt"

Ja trot Mads å Z å Nubban fix...
Mads kann ta mä sä Spittekaga å gåsmidda å Dynamit å Strørom 80 % å polsk städhjälp så bli vi Topp SiX 26/27 👊👊👊💪💪💪
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🎉🎉🎉🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1760820831885_5A6Cn9IibMzaH6J.jpg

Tom Topp: Jag kanske tolkar dig fel nedan, men Emil P är redan klar för Schweiz.

Zäta75: Kopacka skulle väl hem till USA? Satsa på Levtchi i Luleå istället. Lite sämre säsong i år men bra storlek o kan säkert utveckl.... var har ja hört de förut?

Smörgåsen : Alexander Nylander?

Vi kör denna sillytråd tycker jag så det blir lättare att hitta.

Jag tror att Gath är det bästa som kunde hända Timrå på tränarsidan som sagt.
Han har lyckats i det danska landslaget och arbetet med en del spelare i truppen tidigare. Han verkar vilja spela en hockey som passar Timrå med vilja och hög forechecking.

Tycker att vi behöver 3 st nya in till topp 6. Minst 2 blir det iaf men hoppas på 3.
Sedan behöver vi en förstaback. Vi får se hur man satsar de pengar som nu blir tillgängliga. Nyheter om spelare bör komma inom kort gissar jag.

Skiss till hur laget skulle kunna se ut.

Genborg - NY - NY
Wedin - Eriksson - NY (Kopacka?)
Heikkinen - Lander - Hartmann
Lundmark - Westfält - Walli
Extra: Pääjärvi, Levinsson

Freij - Ny spetsback
Hardegård - Barkemo
Strömberg - Forsmark/Sundin
Extra: Forsmark/Sundin

TiKTenkrat: Borgström har vi varit inne på men menar du att det skulle vara mer konkret än så?

Och hur gör man om man skulle vilja att ens svar åker in under Silly tråden utan att länken till det man svarar på försvinner?

3005590 · »