1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604909 inlägg · 6212 ämnen
2946069 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Nytt matchavssnitt ute från den ruskigt enkla segern mot Luleå!

Alltså man älskar ju jultröjorna. Så snygga!1!

Sv: U20
Rip Kirby: hoppas det funkar bra med familjen och hela den biten, för jag ser gärna att TS håller i rodret nästa säsong. Det lär blåsa hårda vindar då och då ser jag gärna en erfaren kapten styra skutan

JanneH: Inte en tillstymmelse till råd att TS bör lämna jobbet för vår vackra klubb.

"ADAM JOHANSSON

– Det är bara Tommy Samuelsson i SHL som har ett utgående avtal. Timrås silverräv sitter dock på ett ett optionsår över 26/27 och jag gissar att Timrå gärna förlänger det illa kvickt med tanke på hur Samuelsson stabiliserat Timrå på den övre halvan av SHL-tabellen. Han förtjänar i alla fall en förlängning, definitivt."

"JENNIFER ENGSTRÖM

– Med tanke på vilket lugn Tommy Samuelsson skapat i Timrå tycker jag det bästa för klubben vore om han blev kvar. Timrå behöver stabiliteten och kontinuiteten, som varit bristfällig i klubben de senaste åren."

Nån som har expressen premium som kan avslöja om det är TS de råder att inte förlänga och i s f varför?

steveroper: är man fyra så är det ett helt okej pris! 👍

Cobbel: Det kan man självklart göra

steveroper: Kan man önska chaufför när man ringer dit då? Så att man är garanterad att få bli körd av ett bra hockeyfan?

...så kör Wecab schysst, fast pris från Sundsvalls centrum till arenan och vice versa för 450 kr/bil.

Så, ville passa på att göra lite reklam för det bara

2946069 · »