Rip Kirby: hoppas det funkar bra med familjen och hela den biten, för jag ser gärna att TS håller i rodret nästa säsong. Det lär blåsa hårda vindar då och då ser jag gärna en erfaren kapten styra skutan
JanneH: Inte en tillstymmelse till råd att TS bör lämna jobbet för vår vackra klubb.
"ADAM JOHANSSON
– Det är bara Tommy Samuelsson i SHL som har ett utgående avtal. Timrås silverräv sitter dock på ett ett optionsår över 26/27 och jag gissar att Timrå gärna förlänger det illa kvickt med tanke på hur Samuelsson stabiliserat Timrå på den övre halvan av SHL-tabellen. Han förtjänar i alla fall en förlängning, definitivt."
"JENNIFER ENGSTRÖM
– Med tanke på vilket lugn Tommy Samuelsson skapat i Timrå tycker jag det bästa för klubben vore om han blev kvar. Timrå behöver stabiliteten och kontinuiteten, som varit bristfällig i klubben de senaste åren."
Angående nubben: hoppas verkligen föreningen går vidare. Rullar vi på fortsatt med El Nubbo cementerar vi bara känslan av att här i Timrå, här är vi nöjda och rullar på som om det vore 2004 igen.
Treårskontrakten på Lilja och Westy är ... | Läs mer
Alltså man älskar ju jultröjorna. Så snygga!1!