cloon: Fast Nubben gick ju ut och dementerade det? De hade ju löst det med plats i skolan & allt för hans kiddo? Eller menar du att Nubben ljuger om det i tidningen? 😅
Nä, Ollonet ville hem till Finland för frugan trivdes inte här. Och då köpte han ut sig själv från kontraktet och drog. Han som bara arbetade med hockey nu för att han älskade hockey och inte behövde pengar…. Fast när han satt i intervju med Henrik Sjöberg från hockeynews så svarade han såhär på frågan om vad han tjänade i Timrå ”not enough”..
Rip Kirby: så länge jag har varit.med så har Timrå alltid legat där i botten.. vi bör iaf i ett första stapplande steg kunna kliva om lag som örebro och malmöe kan man tycka.
Gooode: Samma här...Klagar och gnäller gör jag, men mina 2-säsongskort får hänga med även nästa säsong. Hoppet om en ljusare framtid lever kvar. KÄMPA SPORTRÅDET!
Marodören: Timrå lyckades inte lösa skola åt hans 13 åriga dotter med engelska som undervisningsspråk. Därav kunde han inte som förväntan ta med familjen till Sverige vilket inte blev en hållbar situation. Det påverkade säkert deras äktenskap med men de är fortsatt gifta. Så han var ev tvungen att flytta hem för att rädda relationen.
Per HApps: Är absolut villig att swisha om någon/några tar tag i att tacka av Bojan i nån av nästa säsongs första hemmamatcher med Tifo/blommor mm.ä och det tror jag även en stor majoritet här är positivt inställda till.
Det var det här med kravställan. Förlora sista 7 matcherna och sumpa en närmast bergsäker play in-plats men ändå är det inget fiasko enligt Nubben. Det är fan inte en inställning som är ok på elitnivå. Där har vi själva essensen till att vi är den lilla bonnaklubben vi är
Nä, Ollonet ville hem till Finland för frugan trivdes inte här. Och då köpte han ut sig själv från kontraktet och drog. Han som bara arbetade med hockey nu för att han älskade hockey och inte behövde pengar…. Fast när han satt i intervju med Henrik Sjöberg från hockeynews så svarade han såhär på frågan om vad han tjänade i Timrå ”not enough”..