1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582246 inlägg · 6215 ämnen

Magnus Nilsson - lagets gåta

« · 771580 Till forumet


Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Selina: På samhall kan du jobba så länge du har en handikappkod...
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
30: Lugna dig nu är du ut på djupt vatten...
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Selina:

inte ett dugg.....bara en liknelse av vad det KAN vara allt är relativt
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
30:
Måste man förstå mindre bara för att man har någon form av funktionshinder?
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Sune:

Än en gång en som tror han vet något hockyinvalid. Han är INTE den spelartypen förstår du eller är du på samhall.....
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Tycho:

Mmm....exakt!
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
30:

Ja alla kan ju inte vara avdankade besserwissers som dig! Mitt inlägg var inget gnäll...dålig läsförståelse också? Jag vet att han gör ett hästjobb...vilket jag skrev. Det jag menar är att jag tycker att han är en sån pass skicklig spelare att han borde kunna producera fler poäng också...men det fattade väl inte du förstås...
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Tycho: Såg några härliga tacklingar från Mange igår också .. Det är så han ska spela, tufft!
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Sune: Tyckte han syndes hyfsat igår, men en bit kvar till nivån han höll i LHF.
Det som är hans största problem är att han inte vågar gå rakare mot mål. Kedjan med Warg, Hallin och Nilsson var riktigt heta i andra perioden men varken Per Hallin eller Magnus Nilsson hade avlossat ett enda skott. Det tyder på lite dåligt självförtroende. Snacka utvisningar han skulle skapa om han gick rakare mot mål.
Han fixade bland annat ett par MIF utvisningar igår som bara var ren vilja. Någon får ta han åt sidan och berätta att han kan gå rakare på mål helt enkelt.
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Swordster:

Lol...ja dina betyg ger jag inte mycket för!
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Sune:

Han är på plan å gör ett jävla jobb å skall du ge kontruktiv kritik så se till att det är befogat. Alla KAN inte göra mål pass i tid å minut vi måste ha roll-spelare också å vad det innebär tar väl ett sekel att förklara för en icke lekman å gnällspik som du....mupp upp på balkongen.....
Kommentera

Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Sune: lol var du på matchen igår?

Mange far en av kanske 5 spelare som kvitterade ut betyget godkänt hos mig!
Kommentera

Magnus Nilsson - lagets gåta
Måste bara få vädra några synpunkter angående Magnus Nilsson. Jag förstår inte...vart håller karln hus under matcherna? Snacka om att inte få mycket uträttat. Nu påstår säkert många att han gör ett bra jobb i det tysta etc. och det är mycket möjligt att det stämmer. Jag anser dock att han borde kunna få mycket mer konstruktivt uträttat eftersom att han är rätt stark att hålla i pucken och bryta in osv...men icke. Han måste ha väldigt lite puck under matcherna. Han banar säkert iväg för de andra två i kedjan men det gör även spelare som Robert Carlsson + att denna gör poäng också. Nä Magnus Nilsson behöver lyfta sig rejält!
Kommentera

« · 771580