Jag står fast vid min tro på att vi efter morgondagens match mot Link*ping kommer att vara i serieledning. Link*ping är nog revanschsugna efter gårdagens förlust mot HV71(1-5),men gör vi bara första målet så går nog proppen ur Link*ping. Då kan vi förvänta oss ett målkalas för Timrå imorgon. Tränare Mats Weiderståhl hänger väldigt löst och skulle han inte få gå idag så skulle nog han få gå imorgon. För att jag är bombsäker på att Timrå med sitt starka självförtroende kommer att vinna över Link*ping utan självförtroende med 5-0. HV71 kommer att göra sin plikt genom att slå Frölunda i Kinnarps Arena. Vi kommer att ha 59 poäng och ligga i serieledning. Vilken härlig julklapp vi får. Vi fortsätter våran marcsh mot grundserieseger,slutspel och SM-GULD i vår..
Smörgåsen : Absolut, håller med! Men vi ska också veta att vi ökat både i antal och engagemang sista åren. Det går åt rätt håll, definitivt! Vi var kassa, är typ bra nu och ska bli bäst, så småningom. ;)
Link*ping är nog revanschsugna efter gårdagens förlust mot HV71(1-5),men gör vi bara första målet så går nog proppen ur Link*ping.
Då kan vi förvänta oss ett målkalas för Timrå imorgon.
Tränare Mats Weiderståhl hänger väldigt löst och skulle han inte få gå idag så skulle nog han få gå imorgon.
För att jag är bombsäker på att Timrå med sitt starka självförtroende kommer att vinna över Link*ping utan självförtroende med 5-0.
HV71 kommer att göra sin plikt genom att slå Frölunda i Kinnarps Arena.
Vi kommer att ha 59 poäng och ligga i serieledning.
Vilken härlig julklapp vi får.
Vi fortsätter våran marcsh mot grundserieseger,slutspel och SM-GULD i vår..
Älska Timrå IK ALLTID!