Bo Wasa: Du skrev nåt i stil med att det var bättre å va hemma å helgstäda, Jag resonerade som så, som den Hardcore Fan man är att Elitseriejouren kan juh om allt går käpprätt åt helvete vara slut snart, lika bra att åka å njuta av ES så länge det går. Har fortfarande funderingar på att åka till Hovet nästa torsdag, fast det kan komma en viktigare sak emellan...Men nån mer hemmamatch har jag inte för avsikt att missa.
måste börja med att tacka mitt resesällskap ner till Gävle.. frella som inte ville ha en speciel dryck före maten.fröken "jag" som "glömde" att plugga till ett prov på morgonen, actionleif mannen som har rakat av sig polisongerna,Pelle som tänkte på dansen på aveny redan på väg ner till gävle.. och till sist..mike66 the blyfot..sicken höger han har för gasen..
kan bara hålla med Frella att matchen avgjordes i första perioden och att vi dominerade hallen..vilken sorglig publik brynäs har.. hade inte deras dunka dunka kille/tjej spelat så förbannat så hade det varit knäpptyst i hallen..nu till något allvarligt..går det inte att stänga av en som Bo Wasa?? även om man blir förbannad så skriver man inte att man skäms över TIMRÅ IK..då är man inte en TIMRÅ IK supporter..du ska skämmas Bo Wasa..
Friskan: Jadu vad ska man säga...resan var väl höjdpunkten med noll sikt från hudik-gävle å samma på hemvägen...snöstorm så det stod härliga till...
Vi åtta, 6 från Sundsvall/Timrå ägde hallen vill jag nästan påstå vilket säger det mesta om antingen oss som åkte eller Brynäs klack.
Matchen då: Ja allt avgjordes i 1a perioden när TIK stod still å spelade hockey å Brynäs gjorde som dom ville. I 2a tog Molla sitt förnuft till fånga å bänkade Peltomaa samt satte Matthiasson ihop med Zäta å genast så var det spel mot ett mål i långa stunder(Brynäs) 3e perioden ganska lik 2a perioden där TIK för spelet men får inte in kvitteringen...Fagemo styr pucken klockrent i ribban, Åhlund missar 2 fria lägen, skjuter fjuttskott mitt på Asplund, likaså Robban som missar 2 jättelägen. Allt när matchen det blivit match av det hela å TIK jagar kvittering.
Niclas Hedberg skulle jag vilja påstå är ganska lik Caselståhl i sin spelstil, inte är han särskilt stor heller. Hansson gör återigen en stabil insats.
eller mindre i otakt =)