Kul med ännu en sponsorskylt! Synd att Zäta drog till Moskovitlandet innan han hann se den. Har personligen,för inte så länge sedan,inspekterat denna Supermarket i centralorten Mora och kan rapportera att den är blomstrande och perfekt skött.Vad jag däremot skrev på minussidan i noterblocket var att platschefen är en smygdrickare.Jo det är faktiskt sant då jag hittade kvartstonnaren i det stora kylrummet och i halvmörker smygdrickandes ur en liter. Men han berömde personalen och sa att de var vana att ta de rätta besluten själva vilket kan underlätta arbetssituationen med en sådan chef!
FH - avdammad: Härligt med en del nostalgiska inlägg idag. 1965 var jag nio och fick börja följa farsan på Timrås/WÖ:s och Giffarnas matcher. Dessa lag fastnade längst in i hjärtat och är kvar där lika hårt fortfarande.
Synd att Zäta drog till Moskovitlandet innan han hann se den.
Har personligen,för inte så länge sedan,inspekterat denna Supermarket i centralorten Mora och kan rapportera att den är blomstrande och perfekt skött.Vad jag däremot skrev på minussidan i noterblocket var att platschefen är en smygdrickare.Jo det är faktiskt sant då jag hittade kvartstonnaren i det stora kylrummet och i halvmörker smygdrickandes ur en liter.
Men han berömde personalen och sa att de var vana att ta de rätta besluten själva vilket kan underlätta arbetssituationen med en sådan chef!