Jontemyra: Hittade med god hjälp, faktiskt från ovan, rent geografiskt sett, följande länk, där det går att finna en del spännade retroprylar från The NH of L...
Jontemyra: Ska man se framåt så är det ju retro som gäller. Massor med NHLlag har ju tagit fram vintage-tröjor. Alltså ska man gå tillbaka till rötterna. Tallrötterna alltså!
Sparkling: Fast egentligen borde det vara skorststenar på loggan, eller någon fabrik då dessa kretsar runt Timrå. Eller varför inte en bild på WÖ-Kalle :)
Sparkling: Jag stöder Örnen. Jag tycker man måste se framåt och följa trenden i hockeyvärlden. Men jag har absolut inte något emot den gamla loggan, den är skitsnygg. Men jag är bara mer öppen mot förändringar. Det är farligt att fasta på ett spår.
Intressant frågeställning på omröstningen: ser gärna det gamla klassiska tillbaka eller bara Timrå o så det bästa av allt: "Örnen är en naturlig del av Timrå!"
Den här omröstningen här ovanför ang. Timrås iglar eller tallbarrs varandet. Jag kan inte rösta där, varför? Jag har inte ens röstat på igeln eller tallen men ändå så verkar det som så. Konstigt? Myglas det med siffrorna månne?
www.heckledepot.com/throwback-hockey.shtml