Vill ta upp en grej! Var ner i torsdags å såg derbyt! upptäckte då att timråklacken fortfarande höll på att bua när motståndarna tog timeout! har aldrig varit med om sådana osportsligheter någon annanstans:-( jag tycker det är väldigt tråkigt när detta inträffar varje gång man är i timrå å ser hockey! själv stod jag i modo klacken å tittade! håller själv på FBK! men nere vid sargen stod en karl som verkligen hade hamnat fel! han hade timråtröja, å klappade å hävde ur sig en massa dumheter upp mot modoklacken! han hade tur att ingen drämde till honom, för det låg i luften! måste också passa på att klaga på den oerhört pinsamma vistelsen för bortasupportrana, du kan ju inte ens gå runt i hallen å kolla som bortasupporter, detta är riktigt dåligt timrå ik! kanske blev lite mycket negativt nu, men annars tycker jag ni fått en riktigt fin hall:) å skärpning timrå ang, buandet vid timeout!
Hoppas Westfält har det bästa i sig framför sig nu, verkar förövrigt vara en vettig och lösningsorienterad herre som snabbt rättar till något när han märker att han gjort ett katastrofalt misstag.
"Marcus Westfält lämnar MoDo för spel i Färjestad. Detta utan att ha spelat en enda match för klubben."