1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596793 inlägg · 6213 ämnen
Ämnet är raderat

Riku Hahl

Sv: Riku Hahl
Mathias: Om vi leker med tanken att det jag sagt är sant, så har jag själv frågor kring detta:
1. Om det var så nära(som nån skrev som inlägg) varför fixade inte styrelsen kontraktet för då? Potentiellt svar: Nubben skötte detta själv och har inte tidigare haft nån hjälp tidigare så varför skulle han ha det nu.
2.Styrelsen borde vetat om han skrivit på för Frölunda? P Svar: Ja, men kontraktet är ju desamma som han har extrem bra vetskap om hur att kunna matcha i Frölunda.
3.Frölunda är framtiden, Timrå på nergång,lättare nå NHL via Frölunda ev argument? Frölunda är bra, bra organisation och så, men Timrå är på uppgång dit, motsatt vad alla andra sagt. Vill man dock nå toppen funkar det inte med en arena i Timrå( Ursch gillar inte ens detta själv, men ser hellre framgångar för dagens Timrå, än ser på gamla framgångar) Då måste en ny arena i Sundsvall(hamnen?) läggas så fler företag och fler "spontanpublik" besöker matcherna som genererar mer pengar.
Är man tillräckligt bra når man NHL vilket lag man än spelar i.

4. Vad tycker Ni om en arena i Sundsvalls Hamn t.ex?
MODO över gav klassiska Kempehallen för en ny och det verkar funka bra för dom, kanske dags för oss riktiga Tmrå fans att övege "grollet" om kommungränserna och vill hellre se framgångar som pengar genererar.

PS. Bill Gates sponsrar Timrå, Microsoft Arena...härlig tanke=D

mr_biggles: Har själv ingen egen uppfatting, ingen som sagt något om detta till mig så. Mer än vad som skrivs här då.

Mathias: Kanske, kanske inte.....Detta är allt jag har att säga, skapa er egen uppfattning eller tyck jag är tokig men detta är in nått löst skvaller som hörts på "byn" utan extremt konkret.

73Sjöbba: Aha, visste inte hur man fortsatte utan att starta nytt ämne, verkar fått häng på det nu, Tack!

Riku Hahl
mr_biggles: Inget fel i att du skriver vad du hört... Det finns trots allt INGEN som skriver här som vet vad som är rätt eller fel i denna affär...

« · 1060719