1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596616 inlägg · 6213 ämnen

Robert Carlsson

Sv: Robert Carlsson
Tröjor i taket är för legender och milstolps-spelare...

Robban är en trotjänare, en laglojal människa och en sann Timråit på alla vis. Men hur mycket jag än tycker om sådana personer så är steget en bit kvar till legendar och den där riktiga milstolpen. Det finns ju en anledning att nummer 5 är den enda tröjan som hänger där som det är nu. Inte ens #20 hänger där och den är väl i mina ögon nästa tröja att hängas upp den dagen det blir aktuellt att hänga upp en till tröja och det är en stund tills dess i mitt tycke...

Red Rocker: Med det vill jag säga att det lätt kan gå inflation med tröjor i taket.

The Fat Bastard: självklart!

The Fat Bastard: Inom ganska snar framtid(0-10 år) kan vi ha 3 nya tröjor i taket nr 12, 20 och 36(Styf kommer krossa Robbans rekord i antal matcher).

Slutsnackat om varför, nu blickar vi framåt.

Idén om Robban Carlssons nr. 12 i taket är kanon. Den spelare som gjort så mycket för klubben och lirat mest matcher ska hedras, självklart.

svasse24: kannse inte sportchef jobbet men lätt något jobb inom klubben mot spelarna... ha n förtjänar de efter dessa år...
carlsson är mister timrå

TikRikard: Erbjud Robban sportchefsjobbet ! Eller åtminstonde en samarbetstjänst med den tilltänkta sportchefen...
Som sagt, Robban ÄR Timrå IK och har alltid gjort sitt yttersta för att klubben ska röna framgångar !

Älskad, Saknad

Tellus: tröjan förkänar lätt en plats brevid strimmas...
till pch med innan vi hänger upp zättas

Tellus:
Robbans tröja ska in i min garderob tillsamman med alla andra tröjor ;)

Hade inte Hempen varit avstängd hade han i vanlig ordning gjort ett negotips och allt hade varit frid och fröjd.

TikRikard: Håller med upp med tröjan i taket....

Robert Carlsson
jag kommer sakna dig=)
hoppas du fortsätter på någotsätt i föreningen för oss...
du kommer alltid va Timråhjärtat för mig

« · 1023805