JonteD: Jämn första period. Vi håller dom på utsidan hittills. Inte många skott. Det är det berömda som gäller "sätt dina chanser". Gör vi det ikväll? Fan vet med tanke på vår usla skottprocent i år.
Söderöver: Nu har det säkert redan avhandlats, men himmel och pannkaka vad illa att Wedin är borta. I nuläget har vi bara en kedja som är ett hot offensivt.
PuckkcuP: Har bott i Växjö under studietiden och gillar staden.Det är dock bra med ödmjukhet. Många andra lag har betydligt längre hockey tradition i SHL.
Det var inte lågt ifrån att Dahlén valde Växjö. Nu lämnar han Timrå utan att vara nära att vinna något. Samtidigt är båda bröderna Pettersson med i guldklubben.
Öndulat: Nej bara spekulationer och lösa rykten än så länge. Förhoppningsvis stämmer inte ryktena denna gång. Även om just skador brukar kunna stämma när folk snappat upp sån info.🙏
Villervalla: Så är det. Och många tror att köp blir möjligt bara för att det finns stort behov. Men när vi ändå är inne på kan jag fantisera om att någon välgörare går in med öronmärkta pengar för ett lån.
Men sedan Dahlén, vilka har fått en ruskig offensiv utveckling i Timrå?
Kanske Hållander och Kapanen men jag misstänker att vi bra förvaltat deras redan etablerade förmåga.
Ser man över det breda tycker jag inte att spelare tar offensiva steg i Timrå.
Och är det så över tid tycker jag att det landar på ett ansvar för tränarlaget…