Smörgåsen : Han sa senast i podden att han tycker Timrås supportrar är dom som gnäller minst av dom klubbar han varit i. Ställs mindre krav i vår klubb. Han vet dessutom vilken bransch han jobbar i. Det gör alla. Jag tror han klarar sig faktiskt.
Karlsson74: känns som vi är lite upp å ner i prestation inte bara från match till match utan även säsong till säsong. Förra säsongen rätt lyckad med plats 6 å kvartsfinal, säsongen innan tappar man i slutet och åker i 2 raka mot Rögle i 8 delen, innan dess 5a och kvartsfinal medan denna känns som ännu en i mönstret
Djingiskahn: Men herregud vilket svammel. Nubben och Torines tappade sugen för att det var negativa kommentare här inne? Är du full? Torines var dessutom högt uppskattad. Du hittar ju bara på en massa.
Att klaga är lika med nättroll? Även om det är konstruktiv kritik?
Djingiskahn: Men man måste erkänna att ca 20 säsonger som sportchef/general manager i Elitserien/SHL och som bäst semi är lite klent tracking record, men jag gillar Nubben ändå.
Barkborren: Till skillnad från dig så litar jag på Nubben. Den här föreningen har mycket att tacka Nubben för. Jag har sett hur han tagit hand om vilsna grabbar och fått dom att trivas i de allra flesta fall. I vart fall har han alltid gjort vad han kunnat och mer därtill. Ni anonyma nättroll som sitter här o klagar önskar jag inte ha i ledningen kan jag säga. Labila människor passar inte in i den här branschen. Det var mycket tråkigt när ni gjorde så både Torines o Nubben tappade sugen för några år sedan. Jag är mycket glad att Nubben är tillbaka. Han är ryggraden i föreningen. Men visst kan du tipsa honom om vad han borde göra. Men ring honom istället för att sitta här o klaga.
roger_sundsvall: är det verkligen så? Jag var då orolig för kval på förhand med detta lag, men de överpresterade ju länge, mkt tack vare Dahlens målform. Nu kan han dock få köra rehab istället för spela tycker jag! Som det ser ut undviker vi ju förhoppningsvis kval och kan till och med få spela vidare, gäller dock att hitta spets till nästa säsong, stor utmaning!
Cobbel: Vi har nuvarande restaurangavtal. Men vi ser över att öka ytorna. Vår förhoppning är att detta sker redan nästa säsong. Målsättningen är just det att folk ska åka till arenan tidigare och käka/dricka.