1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587811 inlägg · 6217 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1555970 · » Till forumet


Sv: Silly Season 12/13
SuperMupster: men frågan är om vi vill byta honom mot något eller frigöra utrymme åt kraftigare värvningar framåt.. dimman ligger tät
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Vad är det jag hör..... vädrar jag optimism här inne? ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
SuperMupster: Får hoppas på underverk, den centern från HC Lev som länades tidigare, Mikus, skulle ju inte vara en besvikelse!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Michael90:aha, joo nått rejält måste ju vara i görningen :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
SuperMupster: Syftar tyvärr mest på att vi släpper Bäckström, så någonting måste ju vara på gång. Sorry to dissapoint! :(
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Michael90:vad vet du som vi inte vet? :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nu händer det grejjer gott folk :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
SuperMupster: Det skulle jag välkommna med öppna armar just nu. Jag står på midlanda med en flaska kosken med presentsnöre runt till Lehtonen så han känner sig välkommen direkt :P
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
SuperMupster: Ja en back med bra PP skott är vi inte direkt bortskämda med men vi behöver fortfarande en center.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: nå fruktansvärt, kanske blir en retroaktion nubben-style, Mikko lehtonen (spelar han fortfarande?) och Riku hahl :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
SuperMupster: inte jag heller! spännande iaf! :D
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: men att släppa en back ? för att? ha in en pp-back ? frigöra löneutrymme? blir en pp-back och en center?
nu fattar jag fan ingenting.. :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
ersson: Dom måste väl rent ut av ha någon klar innan de släpper någon
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Ja, det återstår väl att se. Vi får väl se om det stämmer för det första.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Tänkte precis skriva om det. Svarar här som till honom på twitter, Timrå måste ha någor på gång. Skulle aldrig släppa honom annars.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge:... va, vad får vi för det?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Lite oväntat om det stämmer:
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berka: Fast det där med att tur förtjänar man är väl inte bara snack heller. Visst har en hel del grinat emot oss men den krassa verkligheten är ju att det är ofta så det ser ut när man inte riktigt räcker till. Ett bättre lag har " råd" att drabbas av sånt här och gör det också. Det är bara det att de reder ut situationer ändå så såna här saker får inte så stort fokus.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Snoop: ja jag är fan småstum, ibland kan jag tycka att Modo har otur, men jag inser ju att det inte ens är i närheten av de ni fått stå ut med här på senaste. Jamena sebbes skott som målvakten tappar och pucken RULLAR bakåt på fel sida stolpen ett 50/50 läge där matchen kunde blivit 1-1 ist.
Ja ja ni är iaf favoriter i ett slutspel och ifjol dansade ni ju igenom så det är bara att göra desamma i år:)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KOM IGEN NU NUBBEN!!!  HITTA PÅ NÅNTING.....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Såg ju bra ut...tills man märkte att hans två enda bra säsonger kom när han spelade med Palffy.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berka: Ja nog grinar det illa just nu men kvalserien ska vi klara av.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Ja, vad som helst är välkommet i nuläget.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Alltså jag kan inte undgå att notera vilken satans oflyt ni har.. Att ni först å främst inte lyckades få in pucken mot Växjö är ytterst oflax och sen vad är det med er och dåliga domslut i slutet, ??!
Fbk borta tappar ni matchen med 30 kvar och en skitutv. Sen interferensen mot Växjö i slutet är ju störtlöjligt å så stänger dom matchen med 2:an?!

Nu lär det väl bli kval för er så man får väl hoppas att de vänder då och puckarna studsar stolpe in ist
Kommentera


Sv: Silly Season 12/13
T T: Kanske Nubben och Linkan samåkt till Finland? Nyttjar kanske den kollektiva trafiken i brist på resurser.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
T T: Laakkonen och Kokko får anses vara rätt bra värvningar med div.1 mått känns det som
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Linkan kör på med gamla tikare-spåret?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
It sure looks dark.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

mikenomad: ja han milan sket sig ju... man måste alltså hitta någon center som går trögt o som någon vill bli av med...

chansning... magsår...

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Känns inte som att Nubben kommer hitta en center av rang
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Vampola till Plzen, och Plzens Milan Gulas gick till KHL. 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nämen nu så, nu skulle det sitta som en smäck att få läsa ett pressmeddelande om den där meriterade utländske centern och den svenske forwarden som det pratades om här häromdagen.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Han var väl en mycket lovande spelare då, jag minns när Nubben presenterade honom, ett finskt lejon som gör vad han vill med pucken tänkte jag. men vad jag minns så under de 6 matcher han lirade så åkte han ifrån pucken istället, liten var han oxå.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Ja Svoboda var väl en sådär målvakt. men dock en ganska skön prick. minns en match jag såg på tv. kan inte minnas vilka vi mötte. men klacken hade sjungit hans namn rätt mycket. som tack efter matchen, så skjutsade kalle koskinen runt han i en kundvagn runt på isen inför klacken.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Målvakten som tog över (J. Backlund) kändes mer utvecklad i min smak.  =)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

El Maco: Haha! Och Blake hasade runt i Elitserien och fick sin beskärda del av urin han med.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Knylan: Ah, Mora var det ju! Landskapet var rätt i a f. Vore väldigt festligt att se det klippet igen.

Svobban var rätt kass. Men visst stod han i en riktigt överjävlig match mot...HV borta? Där han radade upp den ena sinnessjuka räddningen efter den andra.

Jaji. Minnen, minnen.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Så lite så..=)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
fredriko74: Adam Svoboda var det ja. Tack..
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Svoboda? 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: och nu spelar Moe i bobbarna tillsammans med Laakkonen.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Just det året bodde jag i USA och arbetade ofta på ett kontor där man kissade i en för ändamålet avsedd ränna av märket Sloan.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Mora borta. Jag har suttit på det klippet förut, kan måhända finnas någon annan som har kvar det. Får för mig att det var samma match som kommentatorn gång efter gång introducerade transtatlanten Eric Moe för oss tittare, uttal: "mou" alltså. 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Var inte det säsongen då vi även tog in den där tjeckiske landslagsmålisen som alla tyckte var så bra men som i ärlighetens namn var minst lika eljest?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Oksa var...lite eljest. Vill minnas att han gjorde ett magnifikt självmål där han fångade pucken med plocken, men lyckades kasta in den i egen kasse. Kan det ha varit mot Leksand borta? En tavla i den högre skolan var det i a f.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Nej, Bosse hoppade in säsongen innan lockoutsässen, just det. Mika Oksa var det som stod för graserna 2005/06. Hujedamej. 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Jag komer ihåg när jag på plats i Scandinavium tvingades utstå div. pinsamheter med Bosse Ahl i kassen. Eller var det inte den säsongen??

I samma arena som man säsongen innan hade suttit och gottat sig åt kanske inte mästarklass på spelet men inte långt därifrån. Då hade vi ändå inlett serien helt ok. Men när skadorna kom där i perioden oktober-november visade sig svagheterna direkt. 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Andersson: ja för faan . Hat tricket mot skellefteå glömmer man aldrig . Vilken hjälte
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

En ytter/center som producerat en halv poäng/match i vår svenska elitserie och har över 1 p / match denna säsong utomlands , vore det något ?

Kommentera

« · 1555970 · »