Madde: Även om din fråga om ni ska få iväg lika många Timråfans som det idag var HV-fans på Hovet säkerligen var något skämtsam så kan jag snacka med min klasskamrat om hur det hela organiserats och sponsrats. Kanske kan ge SK lite uppslag på nya vinklar i detta med supporterresor. I så fall är det bara att höra av sig så fixar jag det.
Madde: Då blir det till att ragga företagssponsring. Har en klasskamrat här nere på Ingenjörshögskolan som är HV-fan. Tyckte att han sa något om att företag i Jönköping stod för busshyran och att de betalade en viss summa (osäker på hur mycket... kring 100:- tror jag men citera mig inte på detta) för vilket man fick en HV-tröja plus ståplatsbiljett. Trevligt initiativ i alla fall.
Nacka TIKare: Jag tänker att Erixon säger det han måste säga för att försvara att han stannar kontraktstiden ut. Han vet nog själv att det är osannolikt att han kommer spela nåt. Man kan absolut förstå honom men att säga "Jag kommer ... | Läs mer
Timrå förlorar inte två matcher i rad. Tälje vinner inte två matcher i rad. Seger på söndag, var där!