1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581787 inlägg · 6215 ämnen

Stöd klubben - köp årskort!!

« · 1586677 · » Till forumet


Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Bragd-Birger: Nja, 77kr/match på ståplats årskort för vuxen och 38kr/match för ungdom. Min gissning är att det är mest vuxensäsongskort sålda. Så kanske 65kr per biljett på stå i snitt.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Timrå supporter i "vem vet mest?" Just nu, hon längst till höger
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
mikenomad: Det kanske är en rätt hög andel ståplats av sålda årskort? Där hamnar väl biljettpriset/match på typ 40 balubas.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
mikenomad: Det kanske ingår fribiljetter i det där 3300-snittet och därför hamnar snittpriset på 80?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
hubbenorlen: Ja...80 kr/biljett har jag sett nånstans men gäller det även årskort? För min siffra räknar med orginalpriset på 3-4000 för ett årskort.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
mikenomad: Men Nolander hade väl räknat väldigt lågt? Så det kanske finns marginal?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: 1195 sålda 9/9....hamnar vi ca 100 kort under budget är det lika med ca 3-400000 minus i budgeten redan från start. Illa, kom igen nu!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
1128 sålda årskort till den 4 september, nu går det trögt. Kämpa! :-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Enough: de kommer börja skicka ut dem i slutet av veckan.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Nån som vet när årskorten skickas ut?

Det börjar ju närma sig nedsläpp!

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

1111 sålda årskort nu...

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Frella: 80kr per biljett i snitt låter väldigt lite tycker jag. Känns som dom "safear" lite där då det borde ligga kring 120 iaf.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
NoMercy: Gissar att budgeterandet av 80kr per biljett på ett snitt av 3300 besökare även innefattar säsongskort.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Bara en nyfiken fråga såhär på kvällskvisten...: 1300 årskort säger ni. Hur räknar man då budgetmässigt då jag antar att det strikt penngamässigt skiljer en ocean om det exempelvis är 1000 ståkort + 300 sittkort, jämfört med tvärtom...om ni hajjar vad jag menar..?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Sådärja! Då var pengar för medlemsskap i Timrå IK och i Timrå IK Supporterklubb inbetalda!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Berglund: Jag tycker att vi kräver en bra start. Är det för mycket begärt? ;-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Ja 3300 känns hårt. En bra start som sagt så kan det gå¨.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

T T: Man har väl budgeterat med 1300 årskort och 3300 åskådare? Klara det första är en god väg för att nå det andra. 3300 åskådare inkluderar ju även en del biljetter som går via företagsspons till exempel. Varenda loge och olika sponsorpaket genererar ju ett antal "sålda" biljetter varje match. Sålda årskort + sålda lösa biljetter + sponsorbiljetter = minst 3300 då om de tänkt rätt. Har jag inte läst något om att budgeterad publikintäkt med 3300 åskådare per match motsvarar en intäkt på 80 kronor biljetten?

3300 i arenan blir tufft om det det inte går hyggligt bra från start.

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Det där med 1300 kort är väl snarare en målsättning. Budgeten är på 3300 vilket kan bli nog så svårt att klara även om man fixar kortmålet.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Jag är en del i den senaste veckans ökning. Det borde gå..
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Dagens uppdatering 1105 sålda kort. 195 till budget...

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Berglund: Det blir minst budget. 50 kort sålda på två arbetsdagar.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: En bra SCA-cup och vi kanske får sälja fler årskort, skulle ju vara bra om budgeten fylldes iaf.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
1039 årskort sålda till idag! Budget ligger på 1300. Allt enligt staplarna på hemsidan.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: 980 sålda nu! Så takten med 100 kort i veckan håller. Tänker mig att det kan skjuta iväg lite till i takt med att seriestarten närmar sig. 1300 verkar nås med andra ord. Lägg till företagspaketen och de biljetterna så blir "basen" hyggligt hög. Hur många företagskort finns? 1000? Mer?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Bump.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Laken: Då behöver klubben sälja 100 årskort i veckan de kommande fyra veckorn fram till säsongstart. Nu när det tagit fart så löser det sig. Du har väl inte köpt ditt än så det räcker med 99 andra kort nästa vecka.

Påminn era kompisar en extra gång efter den 25:e.

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
882 sålda årskort till idag enligt uppdatering på hemsidan.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Snitt på styva 100 i veckan fram till seriestart så går det vägen.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Timrå IK Red Eagles · 7 068 gillar detta.

för 2 timmar sedan ·

Vi räknar in ytterligare 96 årskort på knappt 4 dagar denna vecka. Tack alla som köpt nu och tidigare !
 
862 sålda av en budget på 1300. Borde gå va?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Efter den 25:e lär väl de flesta lätta på lädret igen efter semestrarna :-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!


Gör inte som Laken och tveka in i det sista utan köp ditt årskort nu! ;-)

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Säsongspremiär, nu kör vi! Mot framtiden!

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Senast jag pratade med Nollan ang. slantar så kommer det finnas möjlighet att sätta in deg på ett specifikt konto för allmänheten.

Å andra sidan har det ju alltid funnits möjlighet till att bidra ekonomiskt. Men det blir ju mer personligt & seriöst om klubben skapar något specifikt så att säga.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Bragd-Birger: Har hopp om ett upplägg som ger nya möjligheter att stötta ekonomiskt för privatpersoner.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Johan J: Jag kör säsongsbiljett, men tycker att det är trist att det inte finns ett exilsupporter-paket. Skulle hellre betala en femhunka i månaden på ett uppstyrt sätt utan att betala för en icke-utnyttjad plats.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
lungan: Köp ett ståplatskort om du vill stödja klubben samtidigt som bidrar med att höja publiksiffrorna. 1000 kr för ungdom/pensionär och 2000 kr för vuxen.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
lungan: I väntan på att föreningen kommer på något bra alternativ för oss exilare så kan man ju köpa ett säsongskort ändå och ändå bidra. Jag kommer nog köpa ett ståplatskort även om jag bara kommer kunna se kanske fem matcher på plats. Vill man bidra med tex 10000:- så kan man helt enkelt köpa fem säsongskort på stå. Och bli medlem i förening och supporterklubb också, så klart.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken:
Ja bara 534 kvar nu, så om alla som köpt årskort, påverkar en av sina vänner som ännu inte köpt att köpa årskort är BUDGETEN i hamn.

Vi som bor för långt bort men vill stödja klubben, likt ett årskort, hur ska vi göra? Ev. få koder för att se några av Timrås hemmamatcher på TV, kanske?

Något tycker jag klubben kan komma på så även vi "distanssupporters" kan bidra.😃

Vad kostar en ståplats/sittplats för föreningen i relation till den totala lokalhyran på en säsong?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

"Timrå IK @tikredeagles

104 årskort sålda denna vecka. Har Du bokat Ditt årskort ännu ?"

 

766 sålda årskort nu enligt hemsidan.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Om ALLA delar länken nedan på sin Facebook så gör vi bra reklam för matchen!

Hoppas på skitväder imorgon med, borde gynna publiktillströmningen.

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken:det är nog ca 2000 sålda
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
mikenomad: Lite lätt autistiskt beteende hehe
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Ahhh...du tänkte så. En "Blizzard" mao, klassikernas klassiker. :)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
mikenomad: Vaddå, jag har ju länkat. Sedan är det ju bara att räkna de gråa plupparna... ;-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Antal sålda biljetter till matchen. Anar jag att han menar. Men jag kan ju ha fel...
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Ken Åslund: Vad är det du inte hittar?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: hittar inte, men pratade med nollan alldeles nyss,1200 var det sålda:-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Jag ser det då iallafall inte.
Men det är kanske för att jag tittar på mobilsidan?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
kennas: Det kan du se här!
Kommentera

« · 1586677 · »