1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598643 inlägg · 6213 ämnen

TIK031 hemsida...

Sv: TIK031 hemsida...
På startsidan längst ner ligger en Nedstat räknare som för statistik över sidan den är lite ärligare när det gäller antalet besökare.

klicka gärna på räknaren för att se från vilket land och vilka domäner besökarna har, finns en massa godsaker därinne kan jag lova, den som söker han finner. Ganska intressant faktiskt tycker jag men kanske inte för en del.

Där har du en point Pettson...

Har lagt in en grej så att ni kan spara Hemsidan direkt ifavoriter på Startsidan. Har precis pratat med en kille i telefon och vi kommer troligtvis nån gång under nästa vecka att få en (punkt nu) adress. Roligt att det rör på sig.

S..t roligt att så många har besökt sidan också och det gör det mycket roligare att lägga ner all den tid man gör på hemsidan så fortsätt att besöka oss för det kommer ständigt in nya grejer.

Ojojoj inte trodde jag att vi skulle ha så många besökare på drygt en vecka med den enkla adressen.....

pettsson...
det funkar inte riktigt så...räknaren funkar inte så
som du tror,den återgår till den rätta siffran när du
loggar ut...ALLA kan kolla in pettsson 013 sida...
klicka bara på hans länktips..finns lite gott o blandat
där..

Gud: Vissa har det lätt för sig! ;o) En annan får harva på och nöja sig med sina dryga 1200 besökare sedan 1 juni i år. Å andra sidan så har jag en "riktig" räknare som inte ökar när man bara klickar på "uppdatera".

TIK031 hemsida...
TIK031 hemsida har nu passerat 1000 besökare
på 10 dagar... och observra att vi har ingen ordentlig
adress ännu..PASSAR på att tacka mike66 för sitt
"hårda"arbete..

24430 · »