Nu kommer vi till den svåraste biten att ta oss an frölunda på bortaplan. Det är en uppgift som avslöjar mycket om vårt röd-vita gäng fall vi kan besegra dom! Inte mycket att grina för om vi åker ner och torskar,frölunda e svåraste laget på bortaplan men röd vit som man är tror man på poängchans och visst,det är ju inte omöjligt men skulle tippa att en bortaseger på lången lär ge 3.50 eller något.Men det är bara att hoppas och det blir nog så att man måste beställa webradio från comhem på tisdag.. Ska jag ge ett tips,mina tips tidigare har ej varit så bra men: Fröunda-Timrå 2-3
Det är en uppgift som avslöjar mycket om vårt röd-vita gäng fall vi kan besegra dom!
Inte mycket att grina för om vi åker ner och torskar,frölunda e svåraste laget på bortaplan men röd vit som man är tror man på poängchans och visst,det är ju inte omöjligt men skulle tippa att en bortaseger
på lången lär ge 3.50 eller något.Men det är bara att hoppas och det blir nog så att man måste beställa webradio från comhem på tisdag..
Ska jag ge ett tips,mina tips tidigare har ej varit så bra men:
Fröunda-Timrå 2-3