1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 609997 inlägg · 6214 ämnen
3017645 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: jag kanske är lite väl optimistisk, men jag tror på Heikkinen.

Sv: Apropå nånting...
FrOllik: Ser ut som han är hemmavid, iaf om man kollade på instagram så la han upp en grådassig höstbild på en hund i vad som såg ut att vara en del av Timrå.

Puckat: Verkar som Nubben och sportrådet satsar på spelfördelare med fina handleder. Kievenmäki och Danielsson? Nu fattas väl spets som kan förvalta passen då. Förutom Genborg förstås.

Rip Kirby: Jag håller definitivt inte med om tidningen även om hockeybevakningen inte är den skarpaste. Bortom dumheten i redigeringen (inte minst i webbversionen) har AB flera av mina absoluta favoritskribenter.

Montén Python: Jo de där listorna om olika arenor och supportrar brukar aldrig tas emot väl och jag har inte riktigt förstått poängen med dem. Listorna är liksom rätt subjektiva. I mina ögon t.ex. undrar jag hur han kunde sätta Luleå före DIF. ;)

DIFFEN: Som spelare var Dicken rätt underhållande när han var i sitt esse.

Men han skall hålla sig långt bort ifrån att försöka likna nått som ens kallas "expert".

Den mest tröttsamma media profilen som finns.

Puckat: Haha, slutar väl med att han landar ett NHL kontrakt innan han ens sätter foten i Timrå. 🤪🫣

Puckat: jag hoppas att Timrå har skrivit minst ett 2 årskontrakt.

Peja: Nu överdriver du väl en smula? När han var på toppen av sin karriär gjorde han trots allt 45p på 48matcher och hamnade 6:a i hela seriens poängliga. Visst han har kanske fått mer mediautrymme än många andra spelare men han var faktiskt rätt bra när det begav sig.

Kniven verkar dominera i Liiga
Uppladdat:

500x0-img2076.jpeg

500x0-img2077.jpeg

Nougath: Tveksamt om någon hockeyspelare någonsin har varit lika uppburen av 08-media som Axelsson. Jag har egentligen sällan sett honom göra en bra match men ändå fick han nästan alltid mest uppmärksamhet efter matchen.

Montén Python: Figge är fin han 😁

Gathlopp: Något av det som kommer att bli väldigt bra nästa säsong är (trumvirvel) Kniven och Barkemo i vårt älskade Timrå dom kommer att göra vad som jag tror stora avtryck det är jag riktigt säker på av de man sett dom prestera på isen!!🤣😎🇱🇸🇱🇸

3017645 · »