SKRIDSKOSKENAN: Ja kolan försöker ju sig iallafall på en vettig analys. Vad gäller de andra 3 herrarna så hade min 3 åring givit mig en vettigare analys till varför godis och glass hade varit en nyttigare middag än kyckling med ris. Björklöven har alltså presenterat 0 nyförvärv.
vi kommer få läsa samma analys fram till september från ”experter” så bara att vänja sig; TIK har tappat dahlén o pettersson. det är typ 90p. men att lhc tappat 110p i shore, kovacs o ljungh är inget som problematiseras lika mkt.
men kul att läsa mattias karlssons analys i aftonbladet. nog för att vi kan få det svårt så är det kul att någon faktiskt analyserar!
RYGG HANS: Lundmarks i mina ögon mer än obegripliga "tillbakavärvning" grundades förstås i Ollis föreställningar om honom som powerforward som genom att spela den typen av hockey som han föredrog skulle bli en spelare som kunde göra skillnad. En energiforward vars vägar mot NHL låg vidöppna. Att det var de fucking regerande Stanley Cup-mästarna Florida Panthers, med DEN jävla kravbilden, nej, det var det ingen som reagerade på. Nejdå, klart Anton Lundmark med EN säsong högre än division 1-nivå i svensk ishockey skulle kunna konkurrera om en plats. Och sen vaknade du.
Vad gäller de andra 3 herrarna så hade min 3 åring givit mig en vettigare analys till varför godis och glass hade varit en nyttigare middag än kyckling med ris.
Björklöven har alltså presenterat 0 nyförvärv.