1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581149 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03

« · 2001864 Till forumet


Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Söndagsmatiné igen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
T T: Den enes död den andres bröd sa man förr .
Kan Giffarnas urträde göra att Timrå får mer pengar i kassan ..ja inte osannolikt
Tråkigt , men sånt är livet .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Clay.2: undra om Lerebäck hålls utanför laget idag med??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Clay.2: Men du int dra vi nån vinstlott för att Gifffs ramla ur....
Fredakväll och feststämning och 2600 i EO:N?
Vi ligg i topp i HA...
Vart är allt folk?
Sönda och int fan blir dä fler ida!
Dä handla om hur lage spel..
Spel vi lik jävla uddlöst som dä senaste fighterna så svik folke!!
Vi kan för kan int ha några jävla pengakåta primmadonnor som glid runt på isen!
Skärpning för FAN!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
T T: Enligt våra scouter har en bataljon av KHK supportrar erövrat gratis wifi och gjort sig redo för strid via cyberwebben emot våran vackra klubb Timrå IK.
Vi kan förvänta oss tweets likt: "Äckliga Timrå," "Jag hatar Timrå," "Timrå spelar fulast hockey i Sverige, stäng av dom!" "Domarna dömer för Timrå så fort deras tränare skriker."

Medan deras Twitterbataljon attackerar oss kommer de skicka 3 ambassadörer som kommer befinna sig på borta stå och viska sina lögner "KHK," Då detta är de enda ord/ramsa de kan formulera bör vi ej gå på dessa lögner.

Vi bör besvara dessa förlorade skalbaggar med att krossa och förnedra deras lag på isen likt vi gjorde i kvalet. Samt högt sjunga fram vårat lag på läktaren, så deras ambassadörers lögner icke hörs av våran Konung #54! Detta bör vara en barnlek då vi överröstade dem i deras egna Temp.. Lada.

Jag tror dock vi bör låta deras fotfolk på Twitter härja fritt. Då de bara strör salt i sina egna sår och bränner sina egna åkrar. /Skämt åsido. Du åker bara på insta block då de icke kan hantera den vackra synen av en Timrå supporter.

Skål på er! Mot 3 nya poäng!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Ryss5: Idag kommer det bli bra igen , för hela laget har varit koncentrerade Boyce's bebis födelse ..för vilken present dom skulle köpa till den .
Hardegård åter i form .
Då jäklar lossnar det och vinnarskallarna träder fram .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
För övrigt tycker jag att Madsen förtjänar att spela i andrakedjan
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Andersson: instämmer
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
För mig är det underligt att Lerebäck petas igen, hur kan Lander och Hardegård gå före?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Reign in red: fyy Faan för svågerpolitik..snacka om att sabba/trycka ner Leon.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Reign in red: Man fattar ingenting. Måste väl vara en skada/känning? Finns inte i min värld att man spelar Lander eller Hardegård före. Svågerpolitik så det skriker om det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Sputnik:

Måste vara skadad. Fullständigt makalöst om han är petad.

Bevisar i så fall Freddans totala inkompetens.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Sputnik: Lerebäck våran klart bästa back efter Westerlund och Carlson. Hardegård tycker jag dock förtjänar att spela idag, såg ut som att det lossnade lite senast i och med målet, kändes mer rejäl. Däremot att Lander spelar är en gåta, trots 2-3 indianare i egen zon rakt till en Tingsrydspelare senast så fick han fortsätta spela. Och Nielsen MÅSTE lånas ut, snacka om att bromsa upp hans utveckling nu...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
The great one: Tyvärr så har väl backtränare Ante Karlsson lite att säga till om också. Men Freddan har ju alltid sista ordet i och för sig .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Fyfan vad sjukt om Lerebäck petas utan att ha någon skada/känning. ST får gärna följa upp vad det beror på att han är utanför truppen. Tjänstefel om det beror på att Freddan inte tycker han platsar. Lander ska däremot petas resten av säsongen, det såg man redan efter första matchen. Förstod mig inte på den värvningen innan säsongen heller.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Puckat: Nej tack varför ska vi låna ut en back som är bättre än Lander tex? Låna då istället ut Lander.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Vet inte om det tagits upp, men varför spelar vi i bortaställ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: Vet inte om Karlskrona tagit med fel ställ eller om det där är deras bortaställ. Måste inte bortastället vara ljust?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: KHK:s färgblindhet. Patetiskt att HA ännu inte ställt krav på de angående detta. Tur att Timrå kontrar såhär iallafall, bortaställen är i mitt tycke minst lika tjusiga :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Reign in red: Förövrigt helt sjukt att KHK tillåts spela i dom där tröjorna så att Timrå måste ta bortastället.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Heisenberg: Jo det måste ha strulat för Karlskrona, antingen det eller så har Timrå valt att använda vitt idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: Nej, det är deras bortaställ. Var bedrövligt att titta på Västervik - KHK när båda lagen spelade i mörka tröjor.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Kerstin_k: Konstigt, trodde inte man fick ha det, sen är väl det konstigare om Timrå viker sig och byter till vitt just därför.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct:

Det här är alltså KHK's riktiga bortaställ



Så Timrå verkar tvingas använda vitt på hemmais för att KHK har ett idiotiskt bortaställ, så då väljer KHK ändå att spela i sitt hemmaställ, så jävla idiotiskt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Jälla tjafs om tröjor!! Dä är på ise dä avgörs!!!
Fan vi gör Gillert bra i Karlskronas kasse ida!!
In å krig framför kasse!
Vi kan int bar skjut ifrån blå å åka runt runt i sarghörne...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Kerstin_k: Grejen är ju den att Karlskrona inte har några ljusa bortatröjor. Därför blev det problem även i Västervik. De fick ju tom byta tröjor i paus där. Men deras svartorange tähemmatröjor blev inte så mycket bättre då heller. Plastklubb med plastsupportrar. Man kan väl inte förvänta sig för mycket logik då heller...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: De e ju bara att kolla på knätofsarna dom gör ju som bekant som dom vill eller kräver vitt ställ hemma!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
så ja
0-1
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
roger_sundsvall: MÅÅÅÅÅÅÅÅLLL!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
SMÅLAND: Precis, det är på isen det avgörs, därför kan jag snacka tröjor här, jag tycker det är intressant med matchställ, hihi.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
ser slött ut
torsk ikväll
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
roger_sundsvall: Menlöst försvarsspel. Menlöst pucktapp i offensiv zon. Menlös period som far.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Kerstin_k: Ja, jag brukar inte va den som kastar skit på Hardegård, men han måste fan va rejälare i den situationen, åker bredvid och tittar på.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Karlskrona tar pucken å åk....rakt igenom vårat försvar å kriga in 1-0...åk rakt in i kassen!!
Vi åk....runt runt runt och äg pucken å får inte ut någe ting!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
roger_sundsvall: Jävlar anamma vilken bössa han har den där Lander!!🔫🔫🔫
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
JonteD: Ja, längesen man fick se lite slagga från blå, två inom samma sekvens
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
JonteD: 7 dvärgar och snövit (boyes) bedrövlig och se hur jävla menlöst man uppträder tv pucken tuffare
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Vi äger stora delar utav 1 perioden...
0-1....!
Våra klasspelare är totalt under isen!!!
Och har varit i 5 matcher nu!
Dags att vakna nu om vi ska häng mä tåge mot ES!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Modano: Det här laget k a n spela hockey, det har de bevisligen gjort rätt framgångsrikt periodvis i många matcher. Men att man inte i n å g o n match lyckats hålla inställningen uppe i tre perioder är rent ut sagt förjävligt och här måste Freddan bära hundhuvudet. Han måste bort. Simple as that. Finlirarna behöver en tyrann, nån jävel som kan få lite eld i baken på dem.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
mikenomad: Precis min åsikt oxo en som ställer sig upp i omklädningsrummet o spräcker trumhinnorna på hösäckarna o säger DETTA SPELET E INTE OKEJ!!! FÖRSTÅTT!!!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Jockz: Längesedan? Hardegård gjorde det förra matchen, i mål dessutom. Dock tycker jag det skjuts för lite slagskott från blå överlag.

Varför kan vi inte spela lika desperat som vi gör när vi jagar mål i slutet av matcher vi ligger under, hela matchen? Då menar jag främst spelet runt mål. Vi måste bryta in på kassen mycket mer, vara mer desperata och slänga in mer puckar. Vi letar för bra lägen (som sällan kommer) innan vi tar avslut.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
mikenomad: Känns bara pinsamt hur han behandlar laget Freddan...
Kommer aldrig få till det som han agerar!
Lander får spela i tid o otid, Lerebäck på läktaren!!!, back som forward ibland istället för att ta upp en forward från J20 o massa annat skit han hittar på Freddan!
Tro faan att spelarna börjar tappa tron o därav ser lite oinspirerande ut!
Måste göras nåt framöver för Freddan kommer aldrig få till det utan blir bara misshandel av laget o spelarna!😈
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Kommer 2:an nu?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
SMÅLAND: giv oss frid vinn snälla Timrå
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Team Hudik: Som känslan är nu blir vi nollade på hemmaplan idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Timråit H-sand: För att försvara Freddan(bara lite då jag tycker han fortfarande borde gå) så sitter ju Nubben och rullar tummarna istället för att värva in spets och bredd på stubben. Man kan inte bara sitta och chansa på att Nässén kanske kommer in snart. Han har ju inte ens börjat gå in i kontaktspel på träningar än. Matchspel var det ju inte frågan om på möjligtvis flera veckor framåt.

Säsongen 17/18 var en av våra styrkor att vi hade sån bred forwardstrupp och därav ökade ju konkurrensen på träningar bland annat och under match för att få behålla sin plats. Nu lallas det nått enormt från forwards och det är rejält illavaeslande att man tycker att Madsen är en av de bästa match efter match. Inte för att han producerar nämnvärt, utan för att han är en av få forwards som inte är bekväm och lyckas få tryck i anfallzon. Rejält minus till övriga forwards förutom Ohlsson i dagsläget.

Något måste göras, skicka Freddan tillbaks till Nolaskogen, värva en hel förstakedja och Bänka Dahlén och CO. Bara gör N Å N T I N G för så här menlöst kan det inte få fortsätta se ut match efter match. Snart har vi bara 1500 pers på hemmammatcherna......

Helst ser jag att man skickar Freddan bums!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Team Hudik: Ja frid behöv vi...!
Vi har ju inga uppspel längre!
Skott långt ifrån som målisen får på sig enkelt och ingen framför mål som tar returer.
Varje puck vi slår bakom eget mål fastnar i uppspelsfickan.
Kom igen nu för fan!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
KHK..intetsägande lag
emot Timrå som har
intetsägande SPEL
lallare*
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
mikenomad: Så länge superkassa spelare som harde boyes lander får forsätta spela då jävlar kan vilken idiot som helst få spela bara kasta in någon från gatan. Freddan Nubben måste bort kommer inte sätta min fot i hallen så länge detta inavel pågår i klubben ÅCKLIGT ATT DET FÅR FÖREKOMMA utan åtgärder
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
pinsamt värre
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Åk han i cement Hardegård???
Låst ämne

« · 2001864