1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606283 inlägg · 6214 ämnen
2995776 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: En matchtråd tack.

Kan vi knäcka Brynäs ikväll? Enda chansen är om vi får första målet, helst tidigt. Annars lär vi sjunka ihop som snön under en varm vårdag.

Juel lär stå det räknar jag med.

Rox1: Ja jag har inte påstått nåt annat. Tycker att det är värdelöst att få böta 1 mille/år för nåt som är hittepå. Branta läktare hursom…

X-Län: Det är säkert svårt att räkna hem, endera får föreningen bekosta det med pengar vi inte har eller så gör kommunen det och lägger på kostnaden på hyran. Dessutom tror jag det försvann runt 40-50 av de bästa sitt-platserna runt kameran vilket gjorde det svårt att räkna hem.

Samtidigt så är det nog en smäll som det varit bäst att bara ta direkt, straffet för felaktig kameraposition kommer bara att gå upp för varje nytt tv-avtal.

Bobby Hahl: Nu ska vi inte blanda ihop äpplen och päron, som man brukar säga.

Det som du nämner ang kameravinkeln är där kameran är placerad, dvs på långsidan ovanför utvisningsbåsen och har ingenting med ev ombyggnad av ståplats att göra.

Bobby Hahl: borde gå att göra något åt de rimligtvis. Om man planerar att vara kvar i SHL 2 år så borde 2 m räcka för att göra en lösning som uppfyller kraven. Även om det är branta läktare.

Bobby Hahl:
Är detta sant är det trakasserier mot Timrå. Först tvingas man bygga en bur för bortasupporter, vilket annat lag har sådana krav.
Kameravinklar löjligt, vid en bortamatch ställde sig publiken upp och då skymdes hörnet på rinken så att man inte såg vad som händer på isen. Är det så de styrande vill ha det.
Varför vill SHL ledningen inte ha Timrå i serien, blir alltid pressade från förbundet.

Smörgåsen : Ja, det ser ut som något sånt jämfört andra arenor.

Maktankan: 1 miljon i böter varje år eftersom vi har en för brant läktare så att den bestämda kameravinkeln inte fungerar.

Ja jag säger då det…

Maktankan: 1200-1400.

ST skriver att ståplats ändras inför nästa säsong. Hur många ståplatser är det egentligen? Någon här skrev 2000, på t ex Wikipedia anges 1400, det låter mer rimligt, eller?

Nu när Östersunds säsong är över och Juel har lite småskavanker, kommer Lidö att ansluta inför de sista omgångarna tro?

Hörde att Modano och Sune är tillfrågad.

Villervalla: Leif "Strumpan" Strömberg

2995776 · »