1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580616 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10

« · 1849812 Till forumet


Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Tycker att Timrå höll uppe spelet mot Almtuna. Förlustmatcher får vi räkna med. Nu gäller det att ladda om på nytt mot Tingsryd. Håll modet, humöret uppe kära Timrå IK.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Solen: vore ju skönt om Brattström studsar tillbaka. Nyckeln till matchen. Fem mål är inte okej.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Läser i ST att Freddan funderar på att sätta ihop Dahlén, Lavoie med Boyce som center. Läktarcoachen i mig säger att det vore intressantare att testa Karlsson i den positionen men Freddan kanske inte vill lägga alla ägg i samma korg?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
El Maco: Enda målet från förra matchen jag tycker man kan lasta Brattström för skulle isåfall varit det 5:te. Snarare dålig försvarinsats enligt mig iaf.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
fantasilos: Jag satt tillsammans med min far i TV-soffan och såg matchen mot Almtuna. Vi konstaterade bägge två tidigt att Timrå inte såg samspelta ut. Förhoppningsvis har de gjort ett par fler träningar tillsammans med de nya formationerna sedan dess och hittar varandra bättre ikväll när Tingsryd kommer på besök.

Min bror har kommit upp och följer med på matchen i ett försök att balansera det väntade publiktappet till följd av fotbollslandskampen (fotboll ska väl inte spelas efter första frostnatten?).
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Sputnik: tveksamt om han blir spelklar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Är det någon som har kolla på om Lavoie är spelklar så alla slipper sitta och tycka och tro om den saken?

I så fall, vem tar med lönnlövet till matchen? Själv ska jag rota reda på min gamla Quebec Nordiques-tröja.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
timråhockey: de verkar ju jobba latare än hantverkare. Va är de ens som ska bli klart? Tycker sånt där är överdrivet. Kan inte hans Jävla papper bara fungera i hela EU herregud han ska från Finland till Sverige.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Heisenberg: Citat från Freddan i ST: "Jag har inte hört någonting, men jag räknar med honom och tar för givet att han är spelklar till matchen, säger Fredrik Andersson på torsdagseftermiddagen." Om Freddan uttrycker sig så känns det ju mkt sannolikt att Lavve spelar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
JanneH: Jo, hoppas! Men eftersom han inte hört någon känns det ändå mest som spekulationer. Han försöker väl mest vara positiv :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
JanneH: Lyckas kanske sälja några extrabiljetter med det uttalandet
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Heisenberg:

Håller med fullständigt angående detta med att bli spelklar. Skräckexemplet är annars Giffarnas spanjorer. Som ett dåligt skämt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
DJ Hemp: Haha, precis. Har det i bakhuvudet men troligtvis kommer vi slippa en sådan situation iaf :)
Kommentera



Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Sjukt lite folk på plats ikväll
Kommentera


Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Jag gissar att den där rubriken blev skriven tidigare i dag, kanske redan i går. Litar mer på swehockey.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
T T: Enligt speakern är han struken.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
hockeyärnice: Blev inlagd då, säger inget om när den skrevs.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
hockeyärnice: Han finns inte med i nån laguppställning på kuben iaf
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
mikenomad: dom hade ändrat nu och skrev på st att han saknas, jävla runk..nu blir det torsk...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
hockeyärnice: Tror helt ärligt inte att det har jättestor betydelse ikväll
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Enock i första backpar..? Dallas 7 back?..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
mikenomad: Failed the pappersarbete has
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Väntat med lite folk, kan bli under 2000 med tanke på fotbollen? Tingsryd lär inte locka heller.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Hur kul är det med fotboll i 0-gradig" värme" ? Tittar du på hockeyn så missar du max en kvart på fotbollen , som dessutom är 2 matcher ......
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Andersson: Grejen är väl att folk gör fotbollen till en helkväll med middag och så, eller lite fest. Knappast att man endast lägger undan den tiden matchen pågår 😁
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Andersson: Härligt Västervik! 1-0 mot Pantern.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Nisse på Mon: är de Conny effekten 🤣
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Woody: vi kommer i 3 mot 1-läge...Wedin avslutar själv. Kom igen för fan, vi har så många borta, vi behöver inte göra detta svårare än nödvändigt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Heisenberg: Här ser det ut som det brukar göra. Timrå leder skotten med råge. Vore inte fel att få lite utdelning nu, så att inte Tingsryds första fladderpuck trillar, som senast.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Är det bara jag som ser detta ständiga Timrå problem??? I alla jävla kontringar och öppna lägen så skjuter vi ALLTID, dessutom klena skott i magen eller i plocken, där det absolut aldrig blir retur!! Berglund är ju master cheif på detta. Och idag så kom Johnsson 2 mot 1 med Wedin och sköt själv, sedan nyss så kom Enqvist Wedin o Johnsson 3-1 och SKJUTER, I PLOCKEN?!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
palleparling: tycker de är lite väl o-kreativt i dessa lägen. Som du säger det kommer något alibiskott istället.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Heisenberg: Men det ser lite bättre ut nu, sista fem. Det där kan väl aldrig ha varit mål?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Nu blir de mål i arslet :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Heisenberg: gillar att Tingsryd har en spelare som heter LAS. Ska vi gissa att han är svår att bli av med?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Heisenberg: Klubban i isen så tar han den där rätt enkelt..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Woody: spelet har sett bra ut hela perioden, vill dock se mer jävlar anamma när pucken är nära målet eller i kontringarna.

0-1, sa ju det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Woody: Det är ju fan!!! Andra skottet på mål!! Fanfanfan!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Der bli strykken ikväll...
Gravölen rinnen lätt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Woody: Mot ytterligare ett sånt lag som vill spela på ledning. Som Pantern och Almtuna. Får man ett par mål på dem kan de snabbt bli 8-0. Får de första målet blir det köttmur.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
SMÅLAND: dags att sluta upp med "alla ska få delta lika mycket" om bara än för ikväll, vill nu se Gallo med Dahlen och Karlsson eller Wedin.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Otto1: hålet mellan benen var större än [insert valfritt jävulskt stort hål här]. Det är väldigt tydligt att vi inte ställer upp med bästa möjliga lag. Vi är påfallande uddlösa.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Woody: japp, så frustrerande. De är en anledning till att Tingsryd vunnit 7 av 8 matcher de tagit ledningen i.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Olle: Mjo, den där bör Bratten ta.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
När man har 6-7 sekunder kvar och ändå väljer att backa från offensiv blå isst för att pressa...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Vinner inga matcher om inte en jävel vågar gå in framför mål och ta en smäll jävla sarghörn hockey. Börja med att bänka knähundarna Enock o Berglund tillför inte ett piss
Kommentera

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
Detta gör mig så förbannad! Va är de där för alibiförsök? Till och med div3 klubbar hade passat vid sånna lägen.
Kommentera

« · 1849812