1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 603997 inlägg · 6211 ämnen
2946539 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Dower kritade väl nyss på för ytterligare ett år i Umeå? Verkar ju onekligen som att han vill stanna där innan flyttlasset bär över Atlanten

Montén Python: Kanske göra en Lex-Eriksson. Värva en diffare inför nästa säsong så Wiken blir pissed och släpper han redan nu 😊

Smörgåsen : mm. Jag hoppas att det skulle kunna gå.

Så finns Lundmark i Sverige över helgerna med.

Jag hade inte klagat.

Men det känns som att Lundmark valt att vara väldigt lojal mot organisationen som gett han chansen i USA.

Jag tror inte att dom organisationerna förtjänar blind lojalitet, det är tydligt att spelarna är handelsvaror där men samtidigt är lojalitet en vacker egenskap som jag personligen tycker även Timrå ska respektera för det för att i bästa fall få den lojaliteten om Anton vänder hemåt igen.

Det mervärde Timrå fått från Dahlén är ju riktigt fint!
Lojalitet är inte det största i modern hockey men uppskattas hårt!

Smörgåsen : Skatteverket kanske?

Söderöver: Man förstår ju full ut att Lundmark vill vara kvar säsongen ut i AHL, men ett lån på ca 10 matcher borde väl inte vara omöjligt? Komma tillbaka och förmodligen få mycket mer speltid kan väl inte skada karriären hans.

SKRIDSKOSKENAN: Pengarna man fått eller ska få av Jokinens utköp, vart lägger man dom pengarna?

Joaqino88: Om vi pungar upp 5-6 miljoner så.

NickNack: Jadu. Man blev ju inte mer förhoppningsfull inför JVM precis..

Nubben måste fram med trollspöt. Annars är risken rätt stor att fallet blir hårt neråt.
Uppladdat:

500x0-screenshot20251203-123808.png

2946539 · »