1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607844 inlägg · 6214 ämnen
3005926 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Ja förhoppningsvis så är det mer av en klyscha som sagt. Man har ju ändå fått ganska bra vibbar av honom innan, som en skarp och rätt klok tränare.

Det är nog inte mer än att han vet att det inte är så enkelt att man jobbar hårdast av alla lag. Däremot så är det nog nått han trycker väldigt hårt på hos sina spelare. Att det kommer att krävas hårt jobb för att få spela. Att alltid stämpla in och så vidare.

Zäta75: och Marklund med va? Han slutade också efter denna säsong väl?

Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: www.expressen.se/sport/hockey/shl/de-mest-sensationella-uppgangarna-pa-2000-talet/

Hur i helvete kan inte Timrås bragdvändning i kvalet mot Karlskrona vara med på den listan!!?? Faaan vad less jag blir. Bojkotta Expressen!!!

X-Län:

Efter alla intervjuer med Gath så ser jag fram emot både stora känslor på isen och i båset nästa år.

300k per månad för Dahlen, 300k för Emil. 600k bör vi få 2 riktigt bra forwards för. Blir otroligt spännande att se vilka kvalitetsspelare för 300k vi kommer att ta in de kommande veckorna. Sedan har vi pengar från Nässen, Pilö och Boyce samt en ledare som försvinner (Madsen) som vi har pengar att värva en riktigt bra back för.

Silly är roligt i år!

X-Län: Jag får tyvärr Jokinen-vibbar av ett sånt uttalande, men tar det som en form av klyscha han måste säga.

steveroper: när man lyssnar på Gath när han säger att de ska vara svårt att jobba hårdare än oss. Då kommer frågan upp, vem ska ta över fysträningen?
Det finns fog att ifrågasätta vart i ligan vi ligger fysiskt. Är det någon som tror vi är topp sex när de kommer fysträning?

Maktankan: Sannolikheten är på minussidan

RYGG HANS: Är sannolikheten ens så stor efter hans spel i JVM? :-)

3005926 · »