FrOllik: Ser ut som han är hemmavid, iaf om man kollade på instagram så la han upp en grådassig höstbild på en hund i vad som såg ut att vara en del av Timrå.
Puckat: Verkar som Nubben och sportrådet satsar på spelfördelare med fina handleder. Kievenmäki och Danielsson? Nu fattas väl spets som kan förvalta passen då. Förutom Genborg förstås.
Rip Kirby: Jag håller definitivt inte med om tidningen även om hockeybevakningen inte är den skarpaste. Bortom dumheten i redigeringen (inte minst i webbversionen) har AB flera av mina absoluta favoritskribenter.
Montén Python: Jo de där listorna om olika arenor och supportrar brukar aldrig tas emot väl och jag har inte riktigt förstått poängen med dem. Listorna är liksom rätt subjektiva. I mina ögon t.ex. undrar jag hur han kunde sätta Luleå före DIF. ;)
Peja: Nu överdriver du väl en smula? När han var på toppen av sin karriär gjorde han trots allt 45p på 48matcher och hamnade 6:a i hela seriens poängliga. Visst han har kanske fått mer mediautrymme än många andra spelare men han var faktiskt rätt bra när det begav sig.
Nougath: Tveksamt om någon hockeyspelare någonsin har varit lika uppburen av 08-media som Axelsson. Jag har egentligen sällan sett honom göra en bra match men ändå fick han nästan alltid mest uppmärksamhet efter matchen.