1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 609277 inlägg · 6214 ämnen
3012661 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2026-27
NotAChipmunk: Alla hoppas väl på det men har det hänt att en 38-åring blivit bättre än säsongen innan?

Nån som följer Genborgs och Freijs äventyr ? Verkar som ingen av dem spelat senaste matcherna?

Jadu:
Inför säsongen som var, så var många oroliga över att Svensson skulle missa inledningen av säsongen eftersom han hade varit så bra säsongen innan.

Nu gör han en dålig säsong och då vill flera bryta kontraktet med honom. Jag tror och hoppas att efter en vanlig sommarträning om han får påbörja säsongen helt skadefri säkert kan komma upp i den nivå han hade säsongen 24/25. Och isåfall känns det bättre att behålla honom.

Red Bulls: vore intressant att se en skiss på hur det ska se ut.
Har svårt att se det framför mej just nu.
Måste antingen bli en förlängning på dom nybyggda logerna eller att man tar bort översta raderna på högläktaren.

Cobbel: Givet de namn vi vet nu så är detta sämre än föregående säsong. Med denna uppställning blif det kvalspel. 2 nya spets till 1afemman, varav en center. 1 eller 2 nya till 2afemman. Inklusive Kievimäki. Resterande forwards flyttas ned i hierarkin. Pääjärvi redan borta + Lilja får se sig om efter annat lag.

RYGG HANS: Skulle vara kul att se en skiss hur långt in på K-L man går. Hur många platser försvinner osv? De platser som blir kvar ovanför eller snett ovanför ”terrassen” kanske inte blir så attraktiva? Jag gillar det dock, har saknat möjligheten att på ett enkelt sätt kunna äta och kolla samtidigt.

Patrick Polly: Var nånstans hävdar jag att de har täckning för alla bonusar? Det jag skrev var att det inte kommer att vara några problem med de som ska betalas ut i närtid. Jag tolkar fortfarande Erssons ord så. De här miljonerna stärker upp kassan ytterligare och kommer att vara behjälpliga vid den typen av utgifter.

Red Bulls: De översta raderna kommer att försvinna. Det är de så oftast är osålda.

Patrick Polly: Lilja, Forsmark och Svensson hade varit min dröm

Cobbel: kan funka om Wedda håller sig hel. Sedan kanske Genborg drar på JVM igen? Han har väl fortfarande åldern inne

jens_88: Fan, det tänkte jag inte ens på. Väldigt fint!

bar mofftak: helt rätt,vissa här verkar ju tro att det bara är att avsluta kontrakt till höger och vänster utan att det ska kosta något, funkar sällan så!

jens_88: bättre 54 noga med meriter

Red Bulls: finaste med ombyggnationerna är att dom dedikerar nya sektionen till Jeremy Boyce - Sektion 23

Red Bulls: Blir det nån skillnad på publiksiffran ?

Lite mer information om kommande om- och påbyggnation i arenan. Helene är på hugget.

Lite svårt att se framför mig vart man ska hitta plats för fem (!) nya loger vid K-L sektionerna, men jag älskar tanken på det. Särskilt då terrassen också.

Positivt!

Cobbel: och dom resterande 46 matcherna, hur ska förstalinan se ut då?

Karlsson74: Öby har 22 mil till Oslo från Karlstad. Det kan inte Timrå konkurrera med. Väldigt attraktivt att spela där för norska spelare.

3012661 · »