1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 609985 inlägg · 6214 ämnen
3017595 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: Något av det som kommer att bli väldigt bra nästa säsong är (trumvirvel) Kniven och Barkemo i vårt älskade Timrå dom kommer att göra vad som jag tror stora avtryck det är jag riktigt säker på av de man sett dom prestera på isen!!🤣😎🇱🇸🇱🇸

Maktankan: Men det är väl knappast någon hemlighet att det är den dummaste tidningen i hela världshistorien som ger honom utrymmet. Orsak och/eller verkan, bara att välja...

Maktankan: Den enda önskan man har inför resten av slutspelet är att Växjö inte vinner guld, allt annat skulle kännas helt okej.

Dicken är en tomte som givetvis inte ska publiceras. Helt utan smartness och vassa detaljer. Pontus Wernbloom doftar ju Stora journalistpriset vid jämförelse. Men det sagt trodde jag faktiskt att han skulle ha oss sist på listan. Möjligen att Öret skulle vara efter. Plastsjö är ju åtminstone provocerande trista trots alla guld.

Nougath: Det mest tragiska med Dicken är ju att han är helt blicklös. Och lägg till humorbefriad då ingen förstår sig på hans försök att vara "rolig".

Det finns ju andra före detta spelare som kanske inte analytiskt är de mest skarpa knivarna i lådan.
Tänker spelare som Figuren som rattat studio oddset hockey.

Men han har ju ändå kunnat vara lite skön på rätt sätt utan att vara krystad.

Nougath: Den självinsikten har han dessvärre inte.

Ganska fantastiskt att det är fler än någonsin som är inblandade i Timrås värvningar samtidigt som det är tystare än nånsin på ryktesfronten. Bra disciplin på gubbarna!

Montén Python: Eller hockeysveriges drygaste personer? Med han själv i topp såklart.

Nougath: Borde inte Dicken ranka sina olika hockeytrunkar? Jag tänker han avverkat ett par med alla sina comebacks.

Peja: Haha han har verkligen inte släppt kvalförnedringen 21-22. Kommer typ en sån här skitlista en gång i månaden, och vi är alltid sämst på allt. Vi har sämst lag, tränare, juniorer, publik, arena, klack, omklädningsrum, restauranger, parkeringar, osv. Helt otroligt att den tönten får krafsa ihop den här dyngan på sveriges största tidning.

Charliejfz: mm en jävla utmaning!

Vi i Timrå tycker det är orättvist så vi väntar tills all hockey är klar för i år!

Sydkoreanska div 2 sydväst är klar 6 juni och då går vi stenhårt in för att ersätta Dahlén!
😂

Det ska va rättvist!

Långa slutspel i SHL kan ju stöka till det med. Särskilt om något lag har en spelare som varit bra men helt plötsligt visar en grym jävla tåga i slutspelsmatcher..
typ som er 52 nu under vändningen mot FBK…

Sticker dom på ett NHL-spel blir det brådis att hitta ersättare som håller…

I dom lägena kanske det är bättre att hitta bredd och vara redo att hugga på dom som inte riktigt klarar steget över som typ Tomasek…

Tom Topp: Ja, otroligt att någon får betalt för en sån text. Känns som nåt han skrev på mobilen medan han satt och långsket några timmar efter en buffé.

Andersson: Dick "jag som vägrar slänga trunken" Axelsson - fortfarande bitter sen uttåget 21-22 🤣🤛

Andersson: Hahaha Dicken! Egentligen så bryr man sig inte, men karln får ju tyvärr betalt för sånt här!

Otippat nog är vi långt ner på listan

11. Timrå

En ishall som ligger i skogen och ingen bor i Timrå. Ja, det är inte optimala förutsättningar tyvärr...

Fantastiskt kul att Nubben är tillbaka och förgyller ligan med sin personlighet, och dessutom är Zäta med och hjälper till bakom kulisserna. Men fler ljusglimtar än så är svåra att hitta, även om vi snackar om en klassisk hockeyförening.

Rallarn: Så här, inget du inte redan läst.
Fattar inte hur han får mediautrymme 2026

Vad säger Dicken? Inget positivt om tiken antar jag.

Charliejfz: Dif hade några unga lovande i laget, plus några gamla rävar som brann för klubben. Sedan så la dom mycket krut på en toppmålis.

Söderöver: Undrar hur det lag som går upp (vilket det nu blir) formerar sin trupp. Lär ju dröja ett bra tag innan finalvinnaren kan värva något.

Marknaden lär ju inte vara ideal när det är dags. Dif gjorde dock ett grymt bra jobb första säsongen så det går. Men Wikegård är i en annan liga än många andra sportchefer.

3017595 · »