1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 610974 inlägg · 6214 ämnen
3021545 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Hallquist borde väl ändå ses som Kapanens ersättare? Knappast att han kommer gå in på 8a backar.

Rimligtvis bör ju Svensson vara den extra backen i det här läget, eller tänker jag tokigt här nu?

Montén Python:
Sundin, Svensson
Strömberg, Barkemo
Hardegård, Freij
Forsmark, Hallqvist
Kapanen osäkert kort

Nubben pratade om 8 backar.
Tvek på att detts blir bättre än föregående säsong.

Knylan: Just ja kollade bara snabbt över kontrakten på Elite prospects! Men vi får hoppas Nubben går på 9 backar denna gång då. En riktigt trevlig tvåvägs back hade ju inte suttit fel..

Knylan: ja vi måste ju bara kunna utesluta här och nu att han skulle vart "frågetecknet"

Montén Python: Jag antar att du utgår ifrån Eliteprospects och där står inte Freij med.

Pretfet : Intressant, jag trodde förvisso aldrig att Ilari skulle vara kvar, Men Nubben sa 8-9 backar på kontrakt kommande säsong?
Jag får det bara till 7 på kontrakt med Barkemo och Hallquisth in?

Har Nubben trollat bort oss på en back vi inte har en aning om?
Eller signar han med nån junior?

JanneH: Ilari hade dessutom bara kontrakt över 25/26.

Sv: Apropå nånting...
DIFFEN: Ja som hemmasupporter är det nog lättare att piska upp en bättre stämning i en mindre arena och på så sätt ge laget den där extra kicken.
Jag tycker alltid vi haft det svårare mot AIK och DIF på Hovet än i Globen (OBS jag har inte kollat statistiken utan mer en känsla)

Cobbel: ja att Kapanen skulle ha vart det där frågetecknet har jag svårt att tänka mig. Eller är det bara önsketänk från min sida? Nej det måste fan röra sig om en forward ju

Smörgåsen : ingen aning

Andersson: Vad skulle vi med honom till?

För övrigt hann vi inte ta Muzito Bagenda. Blir tre år i Tälje istället för honom

EXPLORERSMÅLAND: Det blir en spännande match va? Nu är allt på spel va? Gäller vara på topp nu annars är säsongen slut va?

3021545 · »