Sitter o funderar på laget som det ser ut just nu. Framåt värvningar som Hedström o Nilsson o bakåt Svedberg o Aalto.
Hur kommer detta påverka Timrås spel med bar fart under rören? Förhoppningsvis o mest troligt kommer vi att ha kvar farten o speeden men också tyngden framåt som jag själv har saknat i bland. Det har känts som om vi har vägt lite lätt i viss matcher, nu tror jag att vi kommer att bibehålla farten med tyngd.
Ska bli mycket intressant att följa detta lag, risken kan vara att vi alltför ofta får spela box-play. Aggressiviteten hos Hedström o Nilsson + några till kan bli lite för mycket kanske, vi får se.
Falk, Sundin eller Sjögren?? Sjögren för honom vet man nåt om, Falk ingen aning. Hursomhelst vem det nu blir så inte ser det ut att vi blir lättare eller får spela mindre i boxplay.
Tung, Tyngre, Tyngst! Det är Timrås melodi tydligen.
Underbar jävla hockeykväll igår! Var på social tillställning, men tack vare många års förfining av hockey-sneakiness lyckades jag hålla mig uppdaterad under matchen. Mest nöjd med ett väl tajmat toabesök där jag lyckades pricka in ... | Läs mer
Framåt värvningar som Hedström o Nilsson o bakåt Svedberg o Aalto.
Hur kommer detta påverka Timrås spel med bar fart under rören?
Förhoppningsvis o mest troligt kommer vi att ha kvar farten o speeden men också tyngden framåt som jag själv har saknat i bland.
Det har känts som om vi har vägt lite lätt i viss matcher, nu tror jag att vi kommer att bibehålla farten med tyngd.
Ska bli mycket intressant att följa detta lag, risken kan vara att vi alltför ofta får spela box-play.
Aggressiviteten hos Hedström o Nilsson + några till kan bli lite för mycket kanske, vi får se.
Falk, Sundin eller Sjögren??
Sjögren för honom vet man nåt om, Falk ingen aning.
Hursomhelst vem det nu blir så inte ser det ut att vi blir lättare eller får spela mindre i boxplay.
Tung, Tyngre, Tyngst!
Det är Timrås melodi tydligen.