1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

Uselt Timrå, pinsamt Kenta!

« · 824988 Till forumet


Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
en sak, vad har detta lag i ett ev slutspel att göra när man inte ens mäktar med att frambringa tändvätska nog att börja röra på benen mot ett lag man torskar mot gång på gång?

Hade jag behövt betala för biljetten hade jag krävt pengarna tillbaka
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: tror inte att du behöver skriva "(ironi)"
tror vi förstår;)
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Är bara att hålla med på alla punkter..... har dock rätt länge tyckt att Kenta är för passiv i sin coaching. Ofta krävs det underläge med mer än 3 mål innan han ens funderar på en Time-out sen toppar han aldrig laget när det behövs varken i slutet på matcherna eller i viktiga PP utan det enda han egentligen gör att hålla reda på vilka femmor som ska vara på isen o det borde vilken tjomme som helst kunna hålla rätt på..... hade det vart lite tåga i han hade han bänkat vissa spelare... Jonte för längesen bla... nä fram med Wikegård i båset nästa säsong.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
250kg kärlek: Ok, vi ser olika på saken. Men varför visar inte TIK lika mycket vilja, inställning och motivation som SAIK??? Varför?
På hemmaplan dessutom... Skellefteå var ju hungrigare, ville vinna matchen mer!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Batman: Läs det jag skriver! Man kan heja och stötta laget under matchen men EFTER en sådan här skitmatch borde fler visa sitt missnöje!
Nu lyckades man skrämma iväg några hundra åskådare till nästa hemmamatch också, bra jobbat! (Ironi)
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Batman: Håller med. Dessutom tror jag att alla spelare och ledare vet att de gjort en riktigt dålig match utan att supportrarna nödvändigtvis behöver bua ut dem.
Det lär knappast vara en enda lagdel som klappar sig för bröstet och tycker att man gjort en bra insats i eftermiddag. Enstaka spelare kan vara nöjd med sin insats men kollektivet rasade ihop totalt idag.

Mycket mer kan vi supportrar kräva men att bua ut laget är inget jag förordar. Jag tror nämligen inte att det löser några problem.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: Vi ska alltid, alltid, alltid.........heja på TIK, för det är de värda, om de så spelar i division 6. Basta.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: ...nähä!!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
73Sjöbba: Det ska visst buas när det är så här dåligt! Man kan heja under matchen med efteråt skulle det ha varit en visselorkan. Man måste få visa sitt missnöje.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
MB: Äh, det där snacket tror jag inte på!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Per HApps: Absolut. Bra idé!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
The danman: ..kan du ge dig f-n på, skål!!!!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: Inte ska det buas, men visst var det uselt. SAIK bidrar inte med något skönlir direkt. Det tråkiga är att Timrå inte lyckas dra upp tempot för då hade SAIK varit över. Det brukar bli grishockey mot just SAIK.
Sämst:
Skott: 12-20 (6-3, 1-11, 5-5, 0-1)
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: Visa lite j-la proffsighet Kenta, har man tankarna någon annanstans, ingen motivation, (vet man ju själv när man ska byta jobb), kliv av innan det blir pinsamare än det redan är, om det inte är så, då är det j-lar räffs o rättarting som gäller och helt annan inställning till måndag.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken:
vore nästan på sin plats om denna tråd mailades till tränar paret under morgandagen eller att Jimmy H tar och gör en intervju med lagkaptenen så att han får en chans att ge sin syn på saken.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Kan inte SMÅLAND skriva något positivt för att försöka liva upp denna lördag???
Helt sjukt vilken pissig insats av laget idag.. det får bli en trippel grogg ikväll!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Per HApps: Kenta borde för f-n be om ursäkt för lagets och sitt eget agerande!
...Eller förresten Kenta kan ju inte be om ursäkt för något han inte gjorde - agerade.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Håller med angående nej-till-landslaget men det är väl rädda om sin ev. landslagsplats till VM.

USELT TIMRÅ, PINSAMT KENTA!!!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Teamreux å Foyn:

Ser det som en självklarhet att Norrland ska dominera svensk hockey!

5 av 8 slutspelslag från Gävle och upp vore riktigt häftigt! Vi är långt ifrån där än men... läckert vore det!

Kör hårt!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Foyn:
Som sagt att inte ta en enda djävla timeout på hela matchen samtidigt som Svebba får det tvivelaktiga nöjet att lira PP i slutet på matchen, karlfan har ju inte gjort ett enda mål på hela säsongen gör ju att man börjar fundera på om lillkenta verkligen vill vinna matchen.

Jag börjar så smått tvivla.

Vi kanske tar oss till slutspel, men det finns inte en chans i helvete att vi tar oss till semi. Nu när tränarparet funderar på nästa säsong i stället för på denna .
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
uhahl: Jo man får visst vara kritisk! Idag skulle hela arenan buat ut laget efter matchen. Synd att inte fler visade sitt MISSNÖJE!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Foyn: Inte är det så kul att läsa sådan skit eller hur?? Har aldrig skrivit här förut, men blev så less på all skit som jag suttit och läst under säsongen skrivit av Timråtattare! Ha en trevlig kväll på krogen...skål!! :-)
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Det här var det sämsta jag varit med om på länge.

Det enda som var bra var det snyggga målet och Backlund.

Vårt 5-3 i 1.40 var så jävla uruselt. Likadant med vårat 4 min PP i början av tredje.

Kvartsfinal kan vi kanske nå. Men semi kan vi glöma totalt.
Vi är inte så bra helt enkelt.

Vi gör betydligt fler dåliga matcher än vi gör bra.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
4EVER: Bra sagt grabben ! Jag skulle bli skitglad om ni snor slutspelsplatsen av Linköping... Trevlig helg !
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
4EVER: Precis, Forza Norrland - LHC får missa slutspel i stället.
Bra skrivet 4EVER & lycka till själva..
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
milu: Hur faan orkar du ??? Det är lördag fö faan ! Nu ska jag ner på stan å dricka öl.... Glömma den här skit matchen... Men du kommer nog inte in på krogen? Kan ju vara svårt när man är fjorton.

Nu tar vi HåååVeee på måndag grabbar !!!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
milu å nåra andra:

Tycker det är dags att ge oss nu!

Jag är jävligt tacksam för vinsten, inte för det! Men lite jävla ödmjukhet tycker jag vi ska visa!

Lycka till i fortsättningen...

Forza Norrland!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
milu: Här snackar vi hockey....håll dig till ämnet!!
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Foyn: Som man bäddar får man ligga.....
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Foyn: Instämmer på samtliga punkter. Men varför är det inte fullsatt?
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: Pinsamt å se Kenta slänga in Kalle å Sanny i 4mot 4. Va faan tänker karln med? Timrå var helt jävla urusla fortsätter detta missar man slutspel!
Sen var ju domar Sjöberg sjukt bra !!!! Timrå spelar powerplay, hoppar in AIK spelare i Timrå zon å hux flux spelar man 5 mot 5 i 20 sek? Björn Svensson får utvissning???? Sjöberg skämmer ut sig men Wernblom å AIK var nog nöjd idag med besluten... Kristofferson huvudtaklar Niskanen å får 2 min? Ha haha hahaaa.....
Åsso alla jävla AIK fans som kommer in på gästboken efter matchen ! Ni är inte New York Rangers bara för att ni får extra poängen mot uselt Timrå. Visa lite ödmjukhet erat lag har gjort en kanonsäsong men ni håller på å jiddrar som pajaser jämt !!!!

Vi behöver våra tre super finnar.....
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: Passa er för att bua då börjar spelarna gråta och tycka synd om sig själva.
Det är bara att konstatera dom är inte bättre.
Backlund får klart godkännt men resten?
Vad f... gör man i andra? 5 mot 3 i 2 minuter och inte ett skott på mål trots en drös med "landslagspelare" på banan.
Jag tycker samtliga spelare som är aktuell utom Backlund skall tacka nej till landslaget i L-G games, något annat är en stor skandal,dom behöver träning just nu och inte fler matcher.
Vad i h....... tänker Kenta med när han matchar Koskinen och Lindström i fyra mot fyra i sudden,tror knappast han går för vinst med dom gubbarna på banan.
Man betalar 250 kr per match och vad f.. får man?jo en förstörd Lördag kväll.
Skit sa Bill
Pissdåligt sa Bull
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: Nej men åt timrå får man aldrig bua då kan spelarna bli lessna.
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Undra om Kenta överhuvudtaget vet om att timeout-regeln existerar...?
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
uhahl: Idag tycker jag att det hade varit rätt om publiken buat ut laget efter matchen...
Kommentera

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Laken: tror spelarna är less på Kenta
Kommentera

Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
En riktigt usel match av ett uselt Timrå! Sedan måste man ifrågasätta Kentas "aktiva" coaching... (ironi). Man så ju redan i andra perioden vartåt det barkade hän, VARFÖR ingen timeout på hela matchen?!?!?
Kenta Johansson kan inte ändra en matchbild verkar det som. Skellefteås Perra Johnsson däremot tog sin timeout direkt när Timrå höjde sig lite grann i tredje perioden.
Just nu känns det faktiskt skönt att vi ska byta tränare...

+++++ - Johan Backlund
++++ - Oscar Sundh
+++ - Per Hallin
++ - Peter Regin
+ - Mika Niskanen (så länge han var med)
Kommentera

« · 824988