Kanon 3p!! Den försiktiga optimismen förvandlas till obotlig optimism efter en seger, fortsätt så här pöjkar! Jag irriterar mig gruvligt på Challe i hockeykväll, dom undrade om detta var dödsrycket för TIK. Han säger att vi inte kan undvika kval o måste ställa in oss på detta i tid, då klarar vi oss kvar. Samtidigt säger päronet några minuter senare att AIK bara har 10 p upp till MIF o att med 3 p systemet så går det fort att ta in poäng. Ja, men snälla, TIK har ju 10 p också upp till säker mark, går inte det lika fort vid några segrar. Varför ska bara TIK ställa in sig på Kval, varför inte lika gärna AIK o LHC eller Luleå lika gärna???? Päron!!!!
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer
Jag irriterar mig gruvligt på Challe i hockeykväll, dom undrade om detta var dödsrycket för TIK. Han säger att vi inte kan undvika kval o måste ställa in oss på detta i tid, då klarar vi oss kvar.
Samtidigt säger päronet några minuter senare att AIK bara har 10 p upp till MIF o att med 3 p systemet så går det fort att ta in poäng.
Ja, men snälla, TIK har ju 10 p också upp till säker mark, går inte det lika fort vid några segrar.
Varför ska bara TIK ställa in sig på Kval, varför inte lika gärna AIK o LHC eller Luleå lika gärna????
Päron!!!!