1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604853 inlägg · 6213 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27

Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Jahaja. Upp på spåret igen eller blir det en tredje raka torsk? Växjö har av någon outgrundlig anledning passat oss rätt bra på senare år så nog finns det hyfsade förutsättningar för att plocka med oss någon pinne åtminstone.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Knylan: Ja det är märkligt det där. Växjö checkar ju egentligen alla boxar för att vara ett av våra boogey teams men istället är det i princip tvärtom. Tyvärr kommer Trendvänders IK ändra det ikväll bara för det. Faan vad jag hatar November. Vilken jävla skitmånad. Visst det finns ju hockey att kolla på men ungefär lagom till nu brukar ju skadorna ramla in och förlusterna kommer 6 matcher åt gången.

Är jag ensam att förundras över att så många har så lågt förtroende för Nubben efter alla dessa år?

Eugen Sandberg: Nej, men jag orkar inte diskutera. Ungefär som när vissa vill att man bänkar Dahlén för att han inte gjort mål i första bytet...

Eugen Sandberg: Blir intressant att se vad han ersätter Wedin med. Inga fler Lilja, Heikkinen eller Levinsson tack

Smörgåsen : Tycker för egen del att Heikkinen är given att ersätta Wedin. Han levererade i SAIK ihop med Oscar Lindberg och Rickard Hugg, nu uppstår chansen att testa en light-version av detta. Och vem skulle annars testas?

Timrå Isstadion: Fast om vi tappar Wedin (enligt rykten rätt lång tid framöver) så måste ju han ersättas? Lägg till ytterligare 2 spelare borta på JVM. Det måste in ytterligare en kropp i laget. Heikkinen får ta Wedins plats i laget tillsvidare såklart, men över tid måste han Wedda ersättas, då det verkar vara en allvarlig skada.

Knylan: Idag blir det förlust. Inte för att jag vet eller vill det utan för att allt pekar ditåt och jag känner det i mina känselspröt.

Zäta75:
Dina känselspröt verkar ringrostiga, det blir vinst med 4 - 2.

Zäta75: Typ så...Men vi kommer spela bra och vinna skotten med 32-19.. men matchen förloras ändå med udda målert.1-2.. alla nöjd förutom att det inte blev nå poäng då. Det var ju ändå nära och så.
Nån i staben kommer första gånge sen Ates tid att lite oförsiktigt i någon intervju också fälla kommentaren om att "Vi måste börja ta betalt".

Karlsson74: Idag kommer Walli-show 1+2, återstår att se hur långt det räcker.

Tror ni Juel får fortsatt förtroende eller är det tillbaka till Jacke? Jag tror på det förstnämnda.

« · 2943027