Spännande! Baserat på de senaste åren så hade detta varit en enkel tvåa på förhand, vi hade dem i ett grepp fram tills Eronens mardrömsminuter i slutet av det sista mötet i våras. Timråspöket således raderat för deras del.
Jag kan dock tycka att vi fortfarande bör passa dem dåligt, men bortaspelet har fortsatt en del att bevisa.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag kan dock tycka att vi fortfarande bör passa dem dåligt, men bortaspelet har fortsatt en del att bevisa.